A
avslutat medlemskap
Den vill jag se.Fast vår järngruva (Sjögruvan) är nerlagd så det finns inga pengar som kan betala för det
//Gruvnörden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vill jag se.Fast vår järngruva (Sjögruvan) är nerlagd så det finns inga pengar som kan betala för det
Amenvaf. har jag inte sagt åt dig att låta bli att förstöra min väl inarbetade image?Äh... det är bara något du tror på själv. Alla andra vet att du är lika snäll som en bumbibjörn
( vad jag gör i denna tråd... snokar på alla som inte ska på Power meet )
Hade det gett några komplikationer att dricka järnhaltigt så hade jag skitit järnspett för länge sen och krossat porslinsfåtöljen.@athena_arabians: Kan man dricka ditt kranvatten eller bör man köpa med sig vatten för att inte få en rejäl överdos av järn?
Jag tycker Svärdsjö ligger utmärkt där det ligger. Det skulle bli så tomt ovanför Sundborn och inget som håller stånd mot Linghed och Enviken.
För att inte tala om mot Svartnäs och Vintjärn
Men jag vill ju bara ha er liiiite närmare ju för ni verkar ju helt fantastiska.Jag är böjd att hålla med
Det är så jobbigt när byar ramlar söderut i geografin, det blir sådan oordning!
Hade det gett några komplikationer att dricka järnhaltigt så hade jag skitit järnspett för länge sen och krossat porslinsfåtöljen.
Det är vi!Men jag vill ju bara ha er liiiite närmare ju för ni verkar ju helt fantastiska.
#villocksååkapåbuketräff
Tycker du kan... låna en cykel och cykla hit faktisktMen jag vill ju bara ha er liiiite närmare ju för ni verkar ju helt fantastiska.
#villocksååkapåbuketräff
Åhhh, har du jättelångt till Svärdsjö?Men jag vill ju bara ha er liiiite närmare ju för ni verkar ju helt fantastiska.
#villocksååkapåbuketräff
Hon har typ +40 milÅhhh, har du jättelångt till Svärdsjö?
Du hade nog behövt en buketräff med diverse galningar (de andra alltså, själv är jag oerhört sansad... )
Det var lite väl långt ifrån...Hon har typ +40 mil
HahaDet är vi!
Hade älskat att ha dig med vännen min! heart
Börjar jag cykla nu är jag framme lagom till nästa år.Tycker du kan... låna en cykel och cykla hit faktiskt
Jag har rätt långt ja. Bor ju på, typ iaf, norra bohuskusten.Åhhh, har du jättelångt till Svärdsjö?
Du hade nog behövt en buketräff med diverse galningar (de andra alltså, själv är jag oerhört sansad... )
Jaaa dumma platsolägenhet. Min alltså inte er.Hon har typ +40 mil
Den vill jag se.
//Gruvnörden!
Åhhh, har du jättelångt till Svärdsjö?
Hon har typ +40 mil
Nåt sånt ja. Långt iaf...
Nåt sånt ja. Långt iaf...
Men jag har ju inget kööööörkort
Haha
Wiii söt du är!
Börjar jag cykla nu är jag framme lagom till nästa år.
Jag har rätt långt ja. Bor ju på, typ iaf, norra bohuskusten.
Men ja, jag hadr såååå behövt en buleträff med er galningar dig included
Jaaa dumma platsolägenhet. Min alltså inte er.
Går tåg till örebro kan plocka upp dig därMen jag har ju inget kööööörkort