Du har ju mig! Och @Reykjavik hinner bekanta sig med oss på vägen ditJag börjar bli nervös, nya människor är läskigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har ju mig! Och @Reykjavik hinner bekanta sig med oss på vägen ditJag börjar bli nervös, nya människor är läskigt
Du får inte glömma bort att varna för mig bara, där jag är kan vad som helst hända.Du har ju mig! Och @Reykjavik hinner bekanta sig med oss på vägen dit
Och du menar att det blir mindre scary om hon träffar dig först.......Du har ju mig! Och @Reykjavik hinner bekanta sig med oss på vägen dit
Får jag hålla dig i handen om det blir otäcktDu har ju mig! Och @Reykjavik hinner bekanta sig med oss på vägen dit
Jag börjar bli nervös, nya människor är läskigt
+1 här
Tänker att det är lite KBT eller något?
Jag...Vilka tar med VIN?
Puss på dig också, tantusling!Och du menar att det blir mindre scary om hon träffar dig först.......
@athena_arabians: Vi kan säkert skapa en egen version!
Jag kan tillägga att den där färghandeln inte är så stor, vi höll på att missa den
Nån gång under dagen? TypJaja, det är ju en liten by
Men tanke på ovan länkat evenemang kan det nog vara rätt mycket trafik här. Det börjar kl 16 så precis innan är det nog rätt körigt men borde lugna ner sig när alla kommit på plats där.
När tänker alla dyka upp?
Nån gång under dagen? Typ
Vi får nog pma om det
Eh, när ska jag vara i Uppsala då?
Känner mig som en inkompetent 3-åring just nu
Menar du att jag inte får spamma sönder den här tråden heller?!Vi får nog pma om det
Jag tänkte tigga skjuts av maken hem till dig. Så tala bara om när jag ska komma!Nån gång under dagen? Typ