Buketräff Skaraborg

Helgen den 22-24 september är det Villamässa i Skövde som jag jobbar på. Som det ser ut nu ska vädret vara fint vad sägs om en picknick på Billingen?

Alternativt laserdome? Kan vi fika och skjuta på varandra? Har inte spelat det på x antal år. Jag kan åta mig att sköta bokningar och ta in anmälningar :)

Skövde verkar vara en bra ställe där vi alla kan mötas och inte har så långt

@astronaut och @illernettan När åker ni och när är ni tillbaks?
@CillaW tänkte du hemma hos dig?
Det går att vara hos mig också.
Det är väl gött att vara ute om det går men med en innereservplan.
Laserdome är kul men jag vet inte hur många som kan vara med? Det kostar också en slant.
Tänker vi dag eller kväll?
Jag kan alla helger förutom den lördagen den 14 oktober.

@Luff Jag åker den 29/9 och kommer tillbaka den 3/10. Helgen därefter tillbringas i Trollhättan så i oktober kan jag tidigast den 14/10.I september kan jag helgen 23-24.

Laserdome för min del går bort. Uppskattar mer att ses och umgås med lite gofika eller liknande.

Äsch, då har jag studiecirkel på eftermiddagen.Lördagen kan jag :) Men om övervägande delen kan, så sätt det datumet. Jag kanske kan vara med nästa gång :)

Måste det alltid vara på den sidan? Vi är ett helt gäng på andra sidan Skövde också eller varför inte Billingen om man ska var i naturen o i backar?

Vadå alltid. Mig veterligen har Falköping varit en gång (förra året) och dessförinnan en hundträff i Skövde...

Vadå alltid. Mig veterligen har Falköping varit en gång (förra året) och dessförinnan en hundträff i Skövde...
Har det varit en hundträff? Den har jag missat. Eller jag och @YorkWann knatade runt på Billingen med jyckarna en gång men jag tror inte vi kategoriserade det som Buketräff. :-)

Åh jag kom på en till faktiskt i Skövde för många år sedan. Men den blev ett västgötaklimax. På Grevagården när det var kallblod där, jag tror vi var tre stycken som skulle försöka ses. Men vi lyckades inte hitta varandra.
Sen var vi hos @wrangler en gång på Billingens södra sluttning - men det blev också bara 4 personer. Och en gång i Kulturhuset, då var vi ganska många. Men då pratar vi om nästan 10 år sedan.
Senare träff vi haft i Skövde är en gång i Boulongerparken.

Har det varit en hundträff? Den har jag missat. Eller jag och @YorkWann knatade runt på Billingen med jyckarna en gång men jag tror inte vi kategoriserade det som Buketräff. :-)

Åh jag kom på en till faktiskt i Skövde för många år sedan. Men den blev ett västgötaklimax. På Grevagården när det var kallblod där, jag tror vi var tre stycken som skulle försöka ses. Men vi lyckades inte hitta varandra.
Sen var vi hos @wrangler en gång på Billingens södra sluttning - men det blev också bara 4 personer. Och en gång i Kulturhuset, då var vi ganska många. Men då pratar vi om nästan 10 år sedan.
Senare träff vi haft i Skövde är en gång i Boulongerparken.
Den gången jag och en till velade runt och inte hittade er - eller snarare vi råkade visst hälsa på er och gick vidare ivrigt spanande om var det där stora Bukegänget kunde vara, skulle vara ett gäng från NordsvenskDalarna med, de hade vi med hälsat oss förbi. Var nog både en och annan som tyckte vi var virrpannor!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 062
Senast: Squie
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 817
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 637
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar