Buketräff Skaraborg

Är det fika och grillväder kunde vi tittat på någon av de trevliga ställena uppe på berget som allternativ med. Ska någon promt ha voffla får vi väl ta med ett par gamla voffellaggar!

Måste det alltid vara på den sidan? Vi är ett helt gäng på andra sidan Skövde också eller varför inte Billingen om man ska var i naturen o i backar?
Det har varit i Skövde två gånger och i Halna och Falköping så det är rätt så jämt fördelat.

Måste det alltid vara på den sidan? Vi är ett helt gäng på andra sidan Skövde också eller varför inte Billingen om man ska var i naturen o i backar?

Nu var det ju förvisso förslagsvis och inte som så att Mössebergsgården i Falköping är bokat och klart! Är det ett större intresse att vara i t.ex. Skövde för att det kan tänkas öppna upp möjligheten för fler så är det självklart helt okej att vi är i Skövde :)

Jepp men det är ont om ställen att träffas på om vi blir många där en kan sitta i några låånga timmar och tjöta.

Brukar ha en fikaträff med en annan grupp inne på rådhuscaféet i Skövde. Som mest var vi 16 stycken men då sitter man sjukt trångt samt att man förvisso inte kan prata med alla om man nu har behov av det. Men ställen finns. Däremot är stolarna/fåtöljerna inte direkt anpassade efter min kropp :D

Nu fick ju jag dessvärre reda på att jag kommer befinna mig på Gotland ett tag i slutet av september - början av oktober! :(

Har jag bara möjlighet så kommer jag...det är som redan lite uppbokat....månadsskiftet sept/okt befinner jag mig i Holland för att döma en illerutställning.....för min del spelar det inte så stor roll vart vi träffas, bara vi ses och att någon tar tag i i det :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 062
Senast: Squie
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 817
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 637
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar