Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ser rubrikerna framför mig, när bukefalister rykt ihop angående om rätt bidrag vann eller ej...
Skämt åsido! Jag kan troligtvis då. Vin och mello känns fint om vi kan vara hemma hos någon? Här finns endast 24 kvm att tillgå, kan bli lite trångt. Hehe.
Om jag är ledig den helgen (alternativt har kvällen fri och det inte blir alltför sent) så kan vi vara här. Men som sagt, beror på om jag kan vara med själv.
Och jag ÄLSKAR museet (ska dit i dag!), lunch och fika
Dricker dock inte alkohol och är väl ärligt talat inget himla nattdjur, men hänger på det mesta annars.
Jag är ju nästan mer hemma än på jobb nu och har massor av tid över. Så jag är gärna på om jag får och det passar Jag har en 4a mitt i stan vi eventuellt kan hänga i nån dag om det behövs plats!
Pssst, ingen som är på att gå ut och käka eller festa eller nått på fredag?! Jag är jättesugen på att hitta på nått då!
Äsch, du skulle ha varit med i fredags så kanske det hade blivit lite mer drag! Jag och Hedinn var ute och kände oss tråkigast på stan... Nu till helgen blir nog ingen utgång för mig tyvärr, hoppas nån annan är på!
Jaa, klart vi hittar på nåt på fredag! Var onödigt längesen sist nu. Fast det får inte bli nåt alltför vilt för min del, för jag hade tänkt kolla på Svanakursen på lördag, så måste vara pigg nog att ta mig upp ur sängen på förmiddagen i alla fall.
Har fullt upp med sonens födelsedag och på dagen 23 kan jag inte (dock kvällen så det blir mello) men helgen efter det kan vi som vill ta en runda på museet?
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.