Buketräff Karlstad/Värmland

Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jag är osäker på helgen som kommer nu, utöver det är det enda jag vet säkert att jag inte kan är helgen 1:a, 2:a mars.

Eller ja, dagtid 1:a skulle väl funka.

Det skulle vara roligt! :) om jag vågar komma vill säga. :o

Öhm förslag.. Bowling?
(såg efter att ni redan bestämt lunch/fika..)

Senast ändrad:

Klart du vågar! :D

Bestämt och bestämt, det är väl öppet för förslag tills vi spikat nåt!

Jag bits, men jag kan ta med mig munkorgen så behöver du inte oroa dig:)

Förslag hittills:
Bowling
Fika
Lunch

Jag skulle vilja kolla på museet vid biblioteket men jag antar att det bara är jag som vill det:o

Jag bits, men jag kan ta med mig munkorgen så behöver du inte oroa dig:)

Förslag hittills:
Bowling
Fika
Lunch

Jag skulle vilja kolla på museet vid biblioteket men jag antar att det bara är jag som vill det:o

Oh vad är det för museum?

Yes!

Museum är inte riktigt min grej, men får jag fika sen kan jag följa med.:angel:

Enligt sambon är det urkasst men jag och fryken kan nog ta det en annan gång som de inflyttade vi är;)

Jag har inte varit där sen jag gick i mellanstadiet, så vet inte om det är dåligt eller inte.

Den helgen kommer jag troligtvis behöva jobba. Men är det så att den passar alla andra så kan jag stå över den här gången.

Jag kanske också kan komma förbi, skulle va kul att lära känna lite hästfolk runtom i Karlstad, nyinflyttad som jag är. :)

Du är inte ensam om att vara nyinflyttad ;)

Jag kan nog de flesta helger (jag jobbar på att hitta ett umgänge att göra saker med på helgerna ;) ) förutom vasaloppssöndagen då jag befinner mig i publikhavet nånstans i Dalarna :p

Mitt förslag var 23 eller 24 februari och är öppen förförslag vad vi ska hitta på!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 693
Senast: ii-ssa
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 408
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 536
Senast: Sezziyanen
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
753
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama