fryckan 23 Feb 2013 #101 Sv: Buketräff Karlstad/Värmland Jag måste vänta lite med att köpa godsaker ett tag, annars kommer det inte räcka till kvällen
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland Jag måste vänta lite med att köpa godsaker ett tag, annars kommer det inte räcka till kvällen
fryckan 22 Jun 2013 #102 Sv: Buketräff Karlstad/Värmland Puttar upp denna tråda, vad säger alla värmlänningar? Ska vi göra ett nytt försök?
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland Puttar upp denna tråda, vad säger alla värmlänningar? Ska vi göra ett nytt försök?
saddi 24 Jun 2013 #103 Sv: Buketräff Karlstad/Värmland Ett nytt försök låter bra, jag har inte lyckats matcha med en enda träff än!
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland Ett nytt försök låter bra, jag har inte lyckats matcha med en enda träff än!
fryckan 24 Jun 2013 #104 Sv: Buketräff Karlstad/Värmland Såg att det finns en nystartad tråd i senior om Karlstads-träff, vi kanske ska hoppa över dit så allt blir samlat? Lite lättare att hålla koll då
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland Såg att det finns en nystartad tråd i senior om Karlstads-träff, vi kanske ska hoppa över dit så allt blir samlat? Lite lättare att hålla koll då