Buketräff i Norrtälje?

perdido

Trådstartare
Finns de några fler bukare här i Norrtälje? Som dessutom har lust för en träff? Jag är nyinflyttad här i trakterna och känner inte så många alls så jag vill ta alla chanser till att lära känna några nya vänner :)

Nu när sommaren är här så finns det ju dessutom så mycket att göra! Varför inte ta en drink tillsammans på en uteservering? Eller ligga på en filt i parken och njuta av sommaren? Spela kubb? Ta en fika? Träffas med hundarna om det är fler som har hundar? Eller om det är någon som vill ha sällskap till stallet så hänger jag gärna på! :) Jag är öppen för förslag!

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 479
Senast: gullviva
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 623
Senast: Cissi_ma
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 238
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024