Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och sen kan ni ha en tävling "Gissa Nicket"Kan ni inte alla klä ut er till era nick? Eller avatarer?
Men det är ju enkelt, jag är ju Ninnurur!Kan ni inte alla klä ut er till era nick? Eller avatarer?
Öhmm vad ska man ha på sig? Vad är klädkoden???
Det är nästan ännu roligareHehe.. Jag ska inte ens komma och är ändå med och hittar på galna idéer.![]()
Jaha, så nu tänker du inte släppa in mig i huset heller! Bara för att jag tycker att alla borde kunna begripa att kvinnor och män är olika och det är därför kvinnor är bättre på att diska och städa och män är bättre på att meka med bilar!![]()
Utomhus måste väl vara björk ! ?Camo?VAD som är camo är dock en annan sak
är man inne i huset är det katthår
![]()
Utomhus måste vara björk ! ?![]()
Och nu såg jag alla framför mig med lönnäsorNej, en j-la massa lönn uppblandat med random rönnar, lite äppelträd, en drös thuja, sockertoppsgran, tall (tyvärr lite contorta), två syrener och krikon
Tyvärr har jag ingen Betula dalecarlia men en kommer att införskaffas när jag vet var jag vill ha den.
Just ja, de botaniskt lagda får gärna identifiera två av mina buskar och ett av träden. Jag har no clue![]()
Ok jag tar på mig ngt som ser ut som en buske med blommor!
Oj, här har pionerna blommat över. Vita Karen Blixen-rosen blommar för fullt, + typ 7 andraBorde passa in bra, pionen har börjat slå ut och ena Louise Odier är på g (den gamla). Mme Boll och nya Louise Odier har knoppar. Vita rosen är tyvärr nästan helt överblommad men den var spektakulär som vanligt.
Det låter bra att @pulkaskurk fixar glass och grädde så tar jag det som inte är så kylkänsligt![]()
Jag vill gärna ha räkor om någon annan vill hjälpa mig att skala dem. Det är typ omöjligt med en hand...
Men jag klarar mig bra utan också
Laktosfritt hade jag missat men jag fixar det
Det är vaniljglass det ska vara va? Någon får berätta hur mkt som behövs.
Ingen fara! Jag fixar bara jordgubbar!Jag är nästan lite rädd för er allihopa men fasen va kul det ska bli!! Har fått många underliga blickar från folk när jag sagt vad jag ska ge mig ut på imorn!
Det blir inte dubbelt av allt det göttiga nu va? Jag lassar med torra grejer till svissen. Och finns det förresten något helt laktosfritt i såväg? Är själv laktoskänslig men offrar alltid magen lite för såsen.
Jag är van att skala för två! Du kan få vara min bordsdam för kvällen.
@athena_arabians Vill du skicka vägbeskrivning till mig för säkerhetsskull.? Kommer från Falun och hittar hyfsat bra i Svärdsjö om inte minnet sviker för mycket. När vill du att man dyker upp för att bära grejer om jag kommer ifrån så tidigt?
HALLÅ DÄR!!! Du får väl inte dammsuga bort MIN camoCamo?VAD som är camo är dock en annan sak
innan jag dammsugit fågelfjädrar, den store jägaren tog tydligen in en fågel idag medan jag var i trädgåren
![]()
Jag är nästan lite rädd för er allihopa men fasen va kul det ska bli!! Har fått många underliga blickar från folk när jag sagt vad jag ska ge mig ut på imorn!
Det blir inte dubbelt av allt det göttiga nu va? Jag lassar med torra grejer till svissen. Och finns det förresten något helt laktosfritt i såväg? Är själv laktoskänslig men offrar alltid magen lite för såsen.
Jag är van att skala för två! Du kan få vara min bordsdam för kvällen.
@athena_arabians Vill du skicka vägbeskrivning till mig för säkerhetsskull.? Kommer från Falun och hittar hyfsat bra i Svärdsjö om inte minnet sviker för mycket. När vill du att man dyker upp för att bära grejer om jag kommer ifrån så tidigt?