Buketräff hos athena_arabians

Jaha, så nu tänker du inte släppa in mig i huset heller! Bara för att jag tycker att alla borde kunna begripa att kvinnor och män är olika och det är därför kvinnor är bättre på att diska och städa och män är bättre på att meka med bilar! :mad:

Du kan få bo i lillstugan om du vill, det är gamla tvätteriet :p

Utomhus måste vara björk ! ? :cautious:

Nej, en j-la massa lönn uppblandat med random rönnar, lite äppelträd, en drös thuja, sockertoppsgran, tall (tyvärr lite contorta), två syrener och krikon :p

Tyvärr har jag ingen Betula dalecarlia men en kommer att införskaffas när jag vet var jag vill ha den.

Just ja, de botaniskt lagda får gärna identifiera två av mina buskar och ett av träden. Jag har no clue :confused:

Nej, en j-la massa lönn uppblandat med random rönnar, lite äppelträd, en drös thuja, sockertoppsgran, tall (tyvärr lite contorta), två syrener och krikon :p

Tyvärr har jag ingen Betula dalecarlia men en kommer att införskaffas när jag vet var jag vill ha den.

Just ja, de botaniskt lagda får gärna identifiera två av mina buskar och ett av träden. Jag har no clue :confused:
Och nu såg jag alla framför mig med lönnäsor :)

Jag är nästan lite rädd för er allihopa men fasen va kul det ska bli!! Har fått många underliga blickar från folk när jag sagt vad jag ska ge mig ut på imorn!

Det låter bra att @pulkaskurk fixar glass och grädde så tar jag det som inte är så kylkänsligt :)

Det blir inte dubbelt av allt det göttiga nu va? Jag lassar med torra grejer till svissen. Och finns det förresten något helt laktosfritt i såväg? Är själv laktoskänslig men offrar alltid magen lite för såsen.

Jag vill gärna ha räkor om någon annan vill hjälpa mig att skala dem. Det är typ omöjligt med en hand...:meh:
Men jag klarar mig bra utan också :)
Laktosfritt hade jag missat men jag fixar det :)

Det är vaniljglass det ska vara va? Någon får berätta hur mkt som behövs.

Jag är van att skala för två! Du kan få vara min bordsdam för kvällen.

@athena_arabians Vill du skicka vägbeskrivning till mig för säkerhetsskull.? Kommer från Falun och hittar hyfsat bra i Svärdsjö om inte minnet sviker för mycket. När vill du att man dyker upp för att bära grejer om jag kommer ifrån så tidigt?

Jag är nästan lite rädd för er allihopa men fasen va kul det ska bli!! Har fått många underliga blickar från folk när jag sagt vad jag ska ge mig ut på imorn!

Det blir inte dubbelt av allt det göttiga nu va? Jag lassar med torra grejer till svissen. Och finns det förresten något helt laktosfritt i såväg? Är själv laktoskänslig men offrar alltid magen lite för såsen.

@athena_arabians Vill du skicka vägbeskrivning till mig för säkerhetsskull.? Kommer från Falun och hittar hyfsat bra i Svärdsjö om inte minnet sviker för mycket. När vill du att man dyker upp för att bära grejer om jag kommer ifrån så tidigt?
Ingen fara! Jag fixar bara jordgubbar! :)

Om jag förstått det hela rätt kommer vi att vara väldigt laktosfria :D tzatzikin kommer jag att göra på laktosfri youghurt. Bearnaisesåsen är det ju smör i så jag antar att det beror på hur känslig man är. Går ju att köpa laktosfri där också om man vill.

Det kommer inte att ta så jättelång tid med bord/stolar så det är bara att droppa in när det passar och jag skickar vägbeskrivning.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 756
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka