Buketräff hos athena_arabians

+ 1. Ibland är Sverige allt för lååååååångt! En poesiafton med till exempel @Dentaku hade varit en stor upplevelse, är jag säker på. :D Dessutom får jag svåra tvångstankar om rökta räkor när jag påminns om det i denna tråd. Jag måste verkligen skaffa mig utrustning för att göra sådana, så kan jag åtminstone delta själsligt och på distans i träffen. :d
Skype?
:D

JA! Fast mina egna sängar/madrasser är nog ockuperade men bara det tas med något att sova på är det lugnt (det ska finnas plats inne ännu också :up:).

Hjälp, jag är typ rädd för er :D Är ni lika farliga som ni verkar?
Har sovplats en 25 km därifrån (har hemorten där och har spenderat en hel del tid i Sveden) men såg att det kanske blir lite vinintagning och det låter ju rätt förträffligt i okända människors sällskap. Det är ungefär sånt jag inte har ägnat mig åt de senaste 8 åren. Så är kanske dags :nailbiting:

Jag sover rätt bra på en sovplats på ett golv.

Hjälp, jag är typ rädd för er :D Är ni lika farliga som ni verkar?
Har sovplats en 25 km därifrån (har hemorten där och har spenderat en hel del tid i Sveden) men såg att det kanske blir lite vinintagning och det låter ju rätt förträffligt i okända människors sällskap. Det är ungefär sånt jag inte har ägnat mig åt de senaste 8 åren. Så är kanske dags :nailbiting:

Jag sover rätt bra på en sovplats på ett golv.

Golv finns garanterat (jag räknade). Kan dock behövas någon form av madrass. Givetvis är du varmt välkommen :up: jag TROR inte vi bits även om det kommer några märkliga karaktärer från drakarna&enhörningarna inkl mig :D fast jag tycker nog vi är rätt snälla allihopa ;)

Jag är en graduate of Sveden också (red i samma grupp som Minna Telde O_o) eftersom föräldrarna kände Helené så red jag där snarare än i Svärdsjö när nya ridhuset kom igång. Även min moster Eva Tångfeldt och hennes dotter red på Sveden :D

Golv finns garanterat (jag räknade). Kan dock behövas någon form av madrass. Givetvis är du varmt välkommen :up: jag TROR inte vi bits även om det kommer några märkliga karaktärer från drakarna&enhörningarna inkl mig :D fast jag tycker nog vi är rätt snälla allihopa ;)

Jag är en graduate of Sveden också (red i samma grupp som Minna Telde O_o) eftersom föräldrarna kände Helené så red jag där snarare än i Svärdsjö när nya ridhuset kom igång. Även min moster Eva Tångfeldt och hennes dotter red på Sveden :D

Tänkte ju när jag skrev Sveden om jag skulle förtydliga men tänkte när jag skrev i och inte på att det skulle vara självklart att det var Svärdsjö Sveden jag menade :p

Men va fan, jag kommer!
Ser ni ut som som monster så vänder jag väl i dörren och springer hem till min gamla mamma :o

Tänkte ju när jag skrev Sveden om jag skulle förtydliga men tänkte när jag skrev i och inte på att det skulle vara självklart att det var Svärdsjö Sveden jag menade :p

Men va fan, jag kommer!
Ser ni ut som som monster så vänder jag väl i dörren och springer hem till min gamla mamma :o

Jaha, Svenn! :rofl: Härstammar du därifrån så räknar jag med att du vet vem min far var och vart jag bor :D

• Gilla
Reactions: Io
Jag har faktiskt varit på ridläger på Sveden! :D

Bara :love: Helené och Göran! De har gjort så enormt mycket för en massa ungdomar och de flesta då flickor. Ett av mina starkaste och bästa minnen från mina trasiga tonår är från Sveden.

Plus att man träffar Sveden-tjejer överallt. Jag fick en överjävlig infektion kring mina visdomständer pga influensa när jag pluggade i Uppsala. Tandsköterskan hos tandläkaren hade ridit på Sveden och kände min moster! :D

Jag har inte varit här på buke på ett bra tag och vad ser jag, buketräff på G och om inte världen rämnat så råkar jag vara ledig den helgen. Nån som protesterar om jag bjuder in mig själv? :p

Fast jag kanske ska fråga först om ni vill-törs träffa mig eftersom jag både är obehaglig och farlig (enligt vissa rykten). ;)

*Och under den kalla ytan klappar ett hjärta av sten,,,,,,,*

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 762
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 301
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka