Buketräff hos athena_arabians

*puttar med listan*

Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt, tar med egna sängkläder men har ej tillgång till madrass) :)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku(vill ha golvplats men tar med madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen... :d)
- Blacksmithfarm (räcker med golvplats, fixar ngt att sova på...)
- Solan64 (sover hemma)

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
- Solan64

Det som händer i Svärdsjö stannar i Svärdsjö, eller? ;)

Jag kan lämna kameran hemma om ni vill, eller låta bli att ta bilder på folk också.
Jag finns inte på bild men har inga som helst problem att andra runtomkring fotograferas.
Det är inte kameran som är bekymret - det är bilder på mig som är min fobi.

...guuuuud jag låter som värsta psykfallet....

Jag har personligen inga problem med att bli fotograferad (eller... det har jag väl eftersom jag ser ut som en blekfet val men blir fotad rätt ofta i jobbet så jag har vant mig) men det är väl lätt att se till att de som inte vill vara med på bild inte är med? För nog måste vi väl lägga upp några bilder? ;) Vi kan ju om inte annat lägga upp bilder på grillen och räkorna! :D

Vad gäller anonym... jag är rätt öppen med vem jag är så mitt namn etc är lätt att ta redan på men jag är inte nyfiken av mig. Vill man gå under sitt nick gör man det, huvudsaken är att alla har trevligt.

Insåg att jag var en hel vecka fel i huvudet... Fick för mig att det var nästa vecka, men det är ju nästnästa...
Jag är dagvill och semestern har ju inte ens börjat än... :p

Jag hatar när det blir så och det är rätt ofta när jag jobbar :p man märker att det är helg eftersom lokala Ica-butiken stänger tidigare :rofl:

Midsommar brukar alltid bli fel för mig också, någonstans känns det som att midsommarafton är på lördagen så midsommardagen borde vara på söndagen :cautious:

hu. Min första buketräff.

Detta är en liten smula läskigt. Jag är ju så anonym i vanliga fall.

Det är min första med...
Läskigt och spännande. :)
Jag säger detsamma - läskigt och spännande för en annars så anonym Scata :nailbiting:

Men vi kan ju byta nick med varandra och se hur länge vi kan hålla oss till det... :idea::angel: eller så presenterar vi oss som Scata allihop så får resten gissa vem den riktiga Scatan är :p

pic_31426_6.jpg

:angel:

Skit också, för långt bort! Annars hade ni fått stå ut med mig också :D.

+ 1. Ibland är Sverige allt för lååååååångt! En poesiafton med till exempel @Dentaku hade varit en stor upplevelse, är jag säker på. :D Dessutom får jag svåra tvångstankar om rökta räkor när jag påminns om det i denna tråd. Jag måste verkligen skaffa mig utrustning för att göra sådana, så kan jag åtminstone delta själsligt och på distans i träffen. :d

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 756
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka