Insåg att jag var en hel vecka fel i huvudet... Fick för mig att det var nästa vecka, men det är ju nästnästa...
Jag är dagvill och semestern har ju inte ens börjat än...
Jag är dagvill och semestern har ju inte ens börjat än...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är min första med...hu. Min första buketräff.
Detta är en liten smula läskigt. Jag är ju så anonym i vanliga fall.
Om jag dyker upp med påse över huvudet och heltäckande klädesel? Och en röstförvrängare?Det är min första med...
Läskigt och spännande.![]()
Det som händer i Svärdsjö stannar i Svärdsjö, eller?Om jag dyker upp med påse över huvudet och heltäckande klädesel? Och en röstförvrängare?
Eller så belägger jag hela sällskapet med yppandeförbud om något som alls har med tant-aliaset att göra....
![]()
![]()
![]()
Om jag dyker upp med påse över huvudet och heltäckande klädesel? Och en röstförvrängare?
Eller så belägger jag hela sällskapet med yppandeförbud om något som alls har med tant-aliaset att göra....
![]()
![]()
![]()
Jag finns inte på bild men har inga som helst problem att andra runtomkring fotograferas.Det som händer i Svärdsjö stannar i Svärdsjö, eller?
Jag kan lämna kameran hemma om ni vill, eller låta bli att ta bilder på folk också.
Inte alls! Gissa varför jag är den som vill hålla i kameran?Jag finns inte på bild men har inga som helst problem att andra runtomkring fotograferas.
Det är inte kameran som är bekymret - det är bilder på mig som är min fobi.
...guuuuud jag låter som värsta psykfallet....
Det som händer i Svärdsjö stannar i Svärdsjö, eller?![]()
Insåg att jag var en hel vecka fel i huvudet... Fick för mig att det var nästa vecka, men det är ju nästnästa...
Jag är dagvill och semestern har ju inte ens börjat än...![]()
hu. Min första buketräff.
Jag säger detsamma - läskigt och spännande för en annars så anonym ScataDet är min första med...
Läskigt och spännande.![]()
Om ni tycker att det ska bli läskigt, vad ska då jag tycka som knappt ens skriver här?! Men jag läser ju allt, och när nu en träff blir av i min hemby kunde jag inte motstå!hu. Min första buketräff.
Skit också, för långt bort! Annars hade ni fått stå ut med mig också.