Buketräff hos athena_arabians

Jag utgår ifrån att vi kommer att få trevligt :D (som sagt, jag hoppas ju att det här blir ett årligt Buke-event).

Känner man sig lite tillfälligt osocial är det bara att gå en vända runt trädgården :) snubbla dock inte över min betongponny, det gör nog ont.

Jag utgår ifrån att vi kommer att få trevligt :D (som sagt, jag hoppas ju att det här blir ett årligt Buke-event).

Det här med årligt tycker jag låter mycket lovande, så lovande att jag redan nu börjar planera när jag ska lägga in semester nästa år. Kan man tänka sig att det blir sisådär första veckan i juli? (läs: borde jag sluta hålla på med sån här kontinental sensemester?)

Det här med årligt tycker jag låter mycket lovande, så lovande att jag redan nu börjar planera när jag ska lägga in semester nästa år. Kan man tänka sig att det blir sisådär första veckan i juli? (läs: borde jag sluta hålla på med sån här kontinental sensemester?)

Generellt brukar jag kunna vara lite ledig då om det inte är något väldigt omfattande borrprogram så det passar mig bra.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V