Jag ÄLSKAR att göra frågesporter! Helst totalt omöjliga sådana!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska komma!Om du skyddar dem från katterna kan du nog få TVÅ räkor också
Tappade vi bort @tolksele? För visst var hon intresserad också?
Klart vi kommer att ha jättetrevligt och skoj - det är ju Bukedårar som ska ses...Men jag litar på er och tror att vi kommer få det jättetrevligt!![]()
![]()
Typiskt! Jag som har lovat att jobba då.![]()
Inge bra alls...nästa år?
![]()
![]()
Jag utgår ifrån att vi kommer att få trevligt(som sagt, jag hoppas ju att det här blir ett årligt Buke-event).
Ja rent skit är det! Kommer gärna nästa år.Eller så får det bli fler buketräffar i år.
![]()
Det här med årligt tycker jag låter mycket lovande, så lovande att jag redan nu börjar planera när jag ska lägga in semester nästa år. Kan man tänka sig att det blir sisådär första veckan i juli? (läs: borde jag sluta hålla på med sån här kontinental sensemester?)
Generellt brukar jag kunna vara lite ledig då om det inte är något väldigt omfattande borrprogram så det passar mig bra.
Vi kör en till buketräff tycker jag senare i sommar. För oss som jobbar lite till,.,
Det tycker jag med, gärna i Stockholm i början av augusti för då är jag på besök
Tycker det är skittrist att jag missar denna, låter som att ni kommer att ha ungefär hur kul som helst!
Det hade varit trevligt. Synd att det är så långt borta och att jag har blivit så väldigt osocial och reserverad det senaste. Får se nästa år!![]()
Jag hade hemskt gärna hängt på och funderade en stund allvarligt på att flyga upp, men fick inse att det inte är realistiskt. Ni är så långt borta!
Hoppas ni får det riktigt, riktigt skoj!![]()