Nä jag har nog runt 4h...2,5 tim är väl inget?!![]()
som sagt, min evil plan är att det här ska bli ett årligt event så det kommer flera
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä jag har nog runt 4h...2,5 tim är väl inget?!![]()
som sagt, min evil plan är att det här ska bli ett årligt event så det kommer flera
![]()
Åh, Kekens dotter! Då har vi allt träffats i tidernas begynnelse! Vad kul! Hur gör jag för att anmäla mig?!
OM det inte är höskörd kommer jag ABSOLUT!!! Medtager eget tältPå allmänhetens begäran (eller @tornblommas då) så startar jag en ny tråd. Vilka vill komma på träff (och typ grillning) här?
Jag är garanterat upptagen onsdag till fredag i veckan som kommer och sista veckan i juli. Annars är det extremt flexibelt.
OM det inte är höskörd kommer jag ABSOLUT!!! Medtager eget tält![]()
Jag vill ha räkor!!! Kan medta en egen räk-koloni att röka.
Medtar också bag in box. Kan möjligen bjuda lite från den. Kan däcka på en veranda, i gräset, på en gödselstack. Allt är möjligt. Kan eventuellt prata i sömnen.
Sorry, jag kan tyvärr inte tillhandahålla en gödselstack. Duger trädgårdskomposthögen?Det finns två st.
Absolut! En gång somnade jag i ett buskage. Vaknade täckt av äckliga sniglar!Obs. Detta var i min ungdom. Jag är numera betydligt mer skötsam!
![]()
Solan64Dags att sluta vela och skriva upp sig, tror jag...
Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt, tar med egna sängkläder men har ej tillgång till madrass)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte)
-Dentaku(vill ha golvplats men tar med madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen...)
- Blacksmithfarm (räcker med golvplats, fixar ngt att sova på...)
Solan64 (sover hemma!)
Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
Solan64Dags att sluta vela och skriva upp sig, tror jag...
Vi kan komma 7/7:
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt, tar med egna sängkläder men har ej tillgång till madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen...)
Solan64
Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
Något fel gör jag tydligen! Tekniska jag lyckas inte skriva upp mig på listan! Jag vill ju vara med och ha räkor!Solan64
Stämmer bra det! Tack för hjälpen!@solan64 - jag fixade(man måste sudda quotetexten
)
Vi kan komma 7/7:
- Solan64 (sover hemma)
Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
- Solan64
(edit la till "sover hemma" på solan - det stämmde väl?)
Varför inte i Svensbyn? Mer plats och inga puckogrannar.Komsi komsi! Annars kan vi ha minibuketräff v 30 i åijboijn!
Jag har klurat en stund nu och jag förstår inte?![]()
Vilken tur att jag förstod.I vad?? Låter som du svär![]()
Äter du inte ens rökta räkor?
![]()
Jodå, men jag vill inte ställa till trassel!
Jag kan smaka en om jag kommer!