Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svarar mig själv... andel kvinnor som röstat på SD har tydligen ökat.
Jag hoppas att vindarna vänder eller att min livmoder hinner torka upp innan vi hamnar i den positionen med avelsprogram för den vita rasen.Jag som barnfri kvinna är inte mycket värd heller. Jag funderar på om jag borde sterilisera mig innan den rättigheten försvinner. Men jag är så himla rädd för biverkningar.
Förstår dina tankar. Jag är tack och lov på väg in i klimakteriet och troligen rejält steril. Undrar hur många år det tar innan det snackas om att det ska vara lag på att kvinnor måste få minst ett visst antal barn? (och nej min utvidgning av tankegångarna tillhör gissningsvis inte ens in närheten av det SiZo menar)Jag som barnfri kvinna är inte mycket värd heller. Jag funderar på om jag borde sterilisera mig innan den rättigheten försvinner. Men jag är så himla rädd för biverkningar.
Ja ser att andelen ökat.. nya siffror
Vad synd.
Jag är rädd att upptäcka att jag är gravid efter sistadatum för abort. Och att det där sistadatumet ska ändras till tidigare...Jag hoppas att vindarna vänder eller att min livmoder hinner torka upp innan vi hamnar i den positionen med avelsprogram för den vita rasen.
två själar en tankeJag hoppas att vindarna vänder eller att min livmoder hinner torka upp innan vi hamnar i den positionen med avelsprogram för den vita rasen.
Har flera väninnor som röstar på sd och det är helt vanliga tjejer som tror att sd ska göra underverk så dom tryggt kan gå hem på kvällarna.Ska vi vara noggranna så var det även Sveriges kvinnor röstade på SD. Annars hade det inte gått i hamn. Men som sagt så skrev jag för en vecka att det ligger och bubblar i Sverige och att detta var väntat och nu infriats
Jag är rädd att upptäcka att jag är gravid efter sistadatum för abort. Och att det där sistadatumet ska ändras till tidigare...
och att Sd har en retorik som föder just överfallsvåldtäkter. Snacka om att sätta räven att vakta hönsgårdenHar flera väninnor som röstar på sd och det är helt vanliga tjejer som tror att sd ska göra underverk så dom tryggt kan gå hem på kvällarna.
Att dom ställer svaga mot svaga och alla andra knäppa punkter tänker dom inte alls på.
Inte heller att även svenska män i alla tider gett sig på kvinnor…
Jo precis. Tror inte att steget är långt till att man sedan kanske måste ha barn redan eller partners underskrift för att få sterilisera sig.Jag det tror jag vi kommer se en inskränkning på ganska omedelbart, för tre av de partierna har ju antingen redan varit inne på att korta tiden, eller i M's fall inte röstat emot om jag minns rätt.
Missat. Vad är ett svenskhus?O dessa svenskhus som ska byggas…
@Smoothi, du får gärna svara på inlägget här. Jag är uppriktigt nyfiken.När var Sverige bättre än nu? (Ge gärna ett ungefärligt år)
Där kom offerkoftan (och okunskapen) fram riktigt snabbt. Stackars stackars demDet kommer inte bli lätt för de konservativa att regera nu när de får överta ett land med skenande inflation, elunderskott och astronomiska energipriser, islamistiska partier, stor arbetslöshet, kriminella klaner som för krig sinsemellan och en begynnande finanskris.
Exakt.och att Sd har en retorik som föder just överfallsvåldtäkter. Snacka om att sätta räven att vakta hönsgården