Bukes snyggaste western häst 2007!

Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

då måste jag få slänga in en bild på min häst. Han är dock ingen ren westernhäst utan en riktig allround :)

12505035.jpg

Bild032.jpg

P3160003.jpg

hejsan får man lägga in en bild eller två?
jag lägger min röst direkt på Kid :love: vilken perfekt liten sak!
sätter in mitt appaloosa sto Alias King Babe.
skulle lägga upp på fölis men det funkade inte.
Babe.jpg

Bara för att jag För EN gångs skull har NYA bilder! :bump:

Vill passa på å be om ursäkt för bildboomen och risken att de kanske e lite stora... Men Flizan å Boogie bidde ju SÅ fiiiina! :love:

flisaojag3.jpg

flisaojag9.jpg

goodiejag.jpg

flisa2.jpg

fliaojag.jpg

boogiejag4.jpg

boogiebeaut.jpg

Holy macaroni, va bilderna blev bra:bow:. Ha Ha jag röstar på våra pållar.:banana:

Ja, jättefina:bow:
Men du kan väll berätta lite mer om hästarna(tösen med för den delen..syster el?), för mig som inte vet (är troligen den enda:o)

*kl*
har ju nya bilder på chillsan nu och tycker faktiskt att hon börjar vara lite snygg ibland (inte bara en söt liten rultig sak) fast hon är väl kanske mest söt egentligen...
här är mitt bidrag:
Poserar.jpg

Snyggingen.jpg

Ja, jättefina:bow:
Men du kan väll berätta lite mer om hästarna(tösen med för den delen..syster el?), för mig som inte vet (är troligen den enda:o)

Skimmel är min Dam, Felicia, u: Urbino ue: Utrillo.. född -91 och utbildad LA Dressyr samt LA Hoppning... fast jag kan inte det däremot...

Den bruna heter Colonell Boogie och är 20 bast i år.. e: Chief Lobell u: Madam Kismet. 5 gångare och fortfarande smidig som en unghäst.. :D

Och tösen.. antar att du menar ryttaren/hästhållaren.. tja det är jag fast utan lila hår.... :D 22.5 år än så länge (veritabel Tant har jag fått höra..) vad vill du mer veta? :D

Åh..vad kul och se bilder på dig och dina hästar.
Jag har inte gjort det förut....:)

Tack så mkt...och jag har gjort bort mig igen:o
Men som vanligt, bjuder på det...
Kunde svurit på att det var din lillasyster...:D, som du kanske inte äns har...:crazy:
Har ju bara sett dig på avataren och där ser du äldre ut...
Men lika var ni:rofl:
Fina pållar iaf...och skimmeln skulle du tävla med el?
Förrästen, vad har hon gjort på vä fram? Balltramp?
5-gångare:eek: Vad är det för ras i honom då?
Ännu mer dumma frågor:crazy:

*Asg* Ingen fara :D jag vet att jag ser ung ut.. får ju fortfarande visa legg när jag ska köpa cigg.. ;) Å nån lillasyster har jag inte :D Men en bror som inte är så liten längre.... :angel:

Boogie är travare faktiskt :D Helt kanon, superbussig, skitrolig och med en hel del krut kvar..

Jo, hon har balltramp där, det är hennes "problemben".. någon form av hudexem i grund som vet inte har en j*vla aning om vad det är - men det har blivit mkt bättre efter en grönsåpe/aloevera kur.. så nu fortsätter vi på det.
Förr eller senare ska tanten och jag ut på banan, vi ska bara övervinna hennes panikande vid i och urlastning. Senast höll hon på att knäcka/krossa foten på mig (där fick jag för att jag var långsam) så antingen blir det väl till att ge henne lugnande eller skaffa lastbil för det är hon okey med..

Å du, det finns inga dumma frågor :D bara dummar svar... ^^

Ja hon har väldigt speciell teckning i ansiktet! just den där pricken är hennes sk lilla "bajsklutt"...;):D

:rofl: Jag skrev faktiskt varmblod 1st, men ändrade...ville inte göra bort mig ännu mer....
Härligt när de är så pigga fortfarande trotts relativt hög ålder...
Du/ni har tagit hand om honom väl...:bow:
Synd på det där m trp o tanten...har hon varit med om en olycka, eftersom det sitter så djupt i skallen?
Hoppas foten läker...och det gör den säkert, med AloeVera...det är bra till mkt...
Grönsåpa hade jag aldrig använt förrän häromdan, då muggen var på väg tb...2 tvättningar och det är borta:banana:
Att man inte fått det tipset tidigare..nåja, bättre sent än aldrig:bow:
Jaha, det var lite OT...

Jaep.. en otäck olycka innan jag köpte henne. Hon fick av någon anledning panik i transporten, började kasta sig, lyckades pressa sig under bakbommen och Fastnar! 0.o Hejåhå.. Hon går in, det är bara det att hon exploderar ut precis lika fort igen och vi vågar inte ha bakbom på.. så det gäller å klappa å prata å vara duktigt beredd.. Fronturlastare är en livräddare ibland.

Benet blir nog bra så småning om.. :D Tålamod, tålamod och åter tålamod.. (och jag som inget tålamod har... finns det på lidl?)

Vi gör vårt bästa med Boogie.. :D Han gick på banan som "liten" och var bara insutten när han kom till oss... men ska sanningen fram tror jag han har attans så bra gener och en leklust kvar som heter duga.. :D Han bsuar som värsta tvååringen i hagen :D

Lakrits: oh, jag har alltid gillat travare :D Skittrevliga hästar! :D

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 303
Senast: Habina
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 536
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård