Bukes snyggaste western häst 2007!

Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Hej på dig. Du behöver inte oroa dig, men alla har ju semester nu:devil: Du ska se att det kommer att hända grejer efter allas ledigheter. Det ska ju bli djävlikt mörkt innan det börjar att ljusna, och jag kan nog skymta ljuset lite.:rofl:;) Jag hör av mig. Ha det. Du! Snygg hingst jag har ju sett honom live:d:love:

Inväntar goda nyheter då:angel: det har ju varit mörkt rätt länge....O vad gäller lill pållen din så vet du väl vem som gärna vinner pleasureklasser på honom om han inte gillar galoppen????;)
Vi hörs o tack för berömmet till köttbullen:D

PRE hingsten i 18karat är ju fruktansvärt vacker.
Men mor har fått hem sin vackra appaloosahingst idag så jag ska lägga in bilder på honom oxå men de blir efet helgen.Ska resa bort 4dar nu.

Inväntar goda nyheter då:angel: det har ju varit mörkt rätt länge....O vad gäller lill pållen din så vet du väl vem som gärna vinner pleasureklasser på honom om han inte gillar galoppen????;)
Vi hörs o tack för berömmet till köttbullen:D

Japp jag har redan tänkt det, jag kommer nog att få något mycket fint nästa år om allt vill sig som nog inte kommer att hamna på galoppen, vi får se var som ramlar ut :rofl::angel::banana:

Min kille har varit westernhäst i ungefär 2 veckor ;)

12132919.jpg

Uppe på fjället:

12132940.jpg

Little Big Golden Lynx, e. Little Big Man (sv ridponny) u. Molly Brage (nsv)

Ja DEN var snygg!!:love:
:idea: Får man rösta på sin egen häst om man inte har lagt in bilden själv? :D

Hade Molly på foder när hon hade den där finingen i magen:love:

Här är min westernhäst, jag tycker han har fin teckning i ansiktet och även om han inte har en chans i tävlingen så tyckte jag att han skulle få vara med här...

lskadehst.jpg

fintq.jpg

Åhh vilken fin häst du har bonraiz!!!!!
Den sista bilden är bara så fin! :love:

:bump::bump:

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 303
Senast: Habina
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 536
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix
  • DIY hästvård