Bukes snyggaste western häst 2007!

Sv: Bukes snyggaste western häst 2007!

Och en riktigt söt en oxå:love:
Tråden handlar ju om westernhästar, ingen rastråd m andra ord:)

Ingen som har någon kommentar på Bonita o mig, sid 4? Tycker själv att hon e jätte söt!

Sorry...men det går inte att komma in på sidan...
Lägg ut en bättre adress, så får vi se:)

ps förrästen...kom in på sidan, men den innehåller ju inget?

Senast ändrad av en moderator:

*KL*

Nu när jag ahr sett Sidekicks häst i verkligheten är jag nog benägen att lägga en röst på den också. Den är mkt fin!

Vad kul att se bilder på era hästar, jag röstar på alla, de är så fina allihopa. Här kommer en bild på mitt nyinköpta Paint-sto.

img_465f2ad8b7cb2.jpg

...Aramis, andalusier hingst
3890084.jpg0
3888293.jpg0

Chagall, andalusier valack
3888398.jpg0

2784530.jpg0

MIN RÖST GÅR ABSOLUT TILL ARAMIS, VILKEN VACKER HÄST!!! DEN DAGEN JAG SKAFFAR EN ANDRA HÄST BLIR DET EN SÅDAN ELLER EN P.R.E DE ÄR FANTASTISKA, VILKEN KONFORMATION I KROPPEN :love::love::love: HÄR FINNS ETT FAN!!! :banana: Chagall är också mycket vacker så han får min andra röst!!!

Denna bild tog jag mig friheten att länka till från Alazans pixbox.se:
http://www.pixbox.se/pic_show_id2832540.html

Här är min lilla Phigalle, arabvallack 2 år.
senastenytt010.jpg

senaste_nytt_214_1183467969.jpg

Absolut Aramis ! vilken färg ! han ser ut som 18 karat guld.....

Nämen där är han ju! :love:

Såå...vad blir det sen, Hunter eller galopp???

Jag röstar för Hunter! :banana:

Hej.
Det blir galopp för hans del även om det tar emot lite om något skulle hända honom, men det finns inget annat just nu än att ta sikte på galopp. han kommer ju att stå till förfogande som avelshingst senare. Men jag känner att han måste få en chans till det som han är avlad för. Han är en underbar hingst och jag ångrar inte att jag köpte honom även att hundarna nästan pinkar på mig.*ASGASVAR*

Åh...synd...men bra för mig iof som inte får konkurrens till min blivande hunter painthingst :D
Fast... jag hade välkomnat konkurrensen o säkert skickat dit nåt sto! :love: Kankse jag gör iallafall förresten..... när det blir så dags!

Jättefin är han iallafall, bara att gratulera!

O vem vet...kanske en APHA Hunter karriär efter galoppkarriären? :banana:

Dina hästar är också väldigt vackra!

Brukar ju vara svag för araber, och pallisen hr ju en underbar färg men jag gillade nog skimmeln bäst... Fast lite fler exteriörbilder på dom andra så kanske jag ändrar mig!

Hej.
Det blir galopp för hans del även om det tar emot lite om något skulle hända honom, men det finns inget annat just nu än att ta sikte på galopp. han kommer ju att stå till förfogande som avelshingst senare. Men jag känner att han måste få en chans till det som han är avlad för. Han är en underbar hingst och jag ångrar inte att jag köpte honom även att hundarna nästan pinkar på mig.*ASGASVAR*

Hola Joice, back in business...har inte hört av dig på länge:eek: Du har väl inte joinat "non fighting generation"????:D
Läcker kille du har...meeen galopp?? Det finns så mycket han skulle kunna göra i...låt säga...typ westernklasser??:banana:

Hej på dig. Du behöver inte oroa dig, men alla har ju semester nu:devil: Du ska se att det kommer att hända grejer efter allas ledigheter. Det ska ju bli djävlikt mörkt innan det börjar att ljusna, och jag kan nog skymta ljuset lite.:rofl:;) Jag hör av mig. Ha det. Du! Snygg hingst jag har ju sett honom live:d:love:

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 303
Senast: Habina
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 536
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård