Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter ju klokt, även om jag förstår att det lockade! Hur ser det ut med medrytteri framöver då?
God fortsättning på 2011 allihopa Då lägger vi ytterligare ett år till historien..
+Kivina
Tack vad söta ni är. Jag önskar verkligen att jag hade hittat ett nytt jobb redan, då hade jag ju bara behövt spara ihop till en och börja leta. Men nu dröjer det nog ett tag till är jag rädd..
I know, det är ett måste. Jag saknar ju dig också!!! Måste planera in en dag och komma förbi å tjattra liteHåller med Modett och Kivina, du "måste" köpa en pålle! Saknar dig ju i stallet som hästägare.
Kicki
Kan bara.... Har inte heller Facebook, och kommer inte heller att skaffa det. Förstår inte alls vad som är så viktgit/roligt, samt varför man måste vara så tillgänglig hela tiden. Snart är det det första folk frågar en efter det att man presenterar sig...."har du Facebook"!?
Kicki
Kan bara.... Har inte heller Facebook, och kommer inte heller att skaffa det. Förstår inte alls vad som är så viktgit/roligt, samt varför man måste vara så tillgänglig hela tiden. Snart är det det första folk frågar en efter det att man presenterar sig...."har du Facebook"!?
Kicki
Inom mitt yrkesområde börjar det snart vara ett outtalat kriterium att ha en facebook-profil. Mestadels för att Facebook är attans bra att använda när man vill snoka på folk