R
Raderad medlem 6459
Helt rätt tänkt! Jag har faktiskt blivit lite ledsen några gånger, när någon skrivit nåt jätteelakt om mig som person och så har typ tolv personer (som jag inte ens vet vilka vissa av dem är) gillat posten. Det har känts riktigt tråkigt. Men det är ju inte en känsla som stannar särskilt länge hos mig, eftersom det är ett sånt shitty beteende. Jag skulle aldrig sitta och gilla taskiga inlägg och jag trianglar allt jag ser som jag tycker är över gränsen, även om det riktat mot nån jag tycker är jättepestig.Jag skulle iaf inte låta en annan forumanvändare leva rent free i mitt huvud på min bekostnad..
Dvs jag lägger inte energi på negativitet.
Absolut! Vad jag bara tycker är tråkigt är att så många trådar skjuts i sank för att vissa vet exakt vad de ska skriva för att göra hälften av alla bukefalisterna upprörda. Men givetvis är det upp till var och en vad man känner är viktigt att bemöta .Det är han säkert. Men och det är det viktiga, det finns män och kvinnor som faktiskt tycker att han har rätt. Och det är betydligt betydligt värre.