Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Namn: Lopez
Ålder: 4 år
Ras: Pitbull terrier
Övrigt om hunden: Snäll, lat och just nu en jä*la löptik
Bilder: Hmm vågar jag lägga ut bilder på min tik som tillhör den mesta hatade hundras i sverige?
Nej ni på buke har ju fått för er så mycke om pitbull så det får vara!
Och vart köpte du honom då? Vet flera st som köpt "renrasiga PB" med papper.. falska papper.
Jag vill gärna se en bild! Tycker de är häftiga hundar
För det första så är det en tik, och hon är köpt från Polen!
Jag vet nog bättre än dig vad det är för hund jag har! vet att hon är renrasig och det kan du inte ändra på!
Man skall ALLID kolla upp den hunden man köper! så att ALLA papprena stämmer!
För det första så är det en tik, och hon är köpt från Polen!
Jag vet nog bättre än dig vad det är för hund jag har! vet att hon är renrasig och det kan du inte ändra på!
Man skall ALLID kolla upp den hunden man köper! så att ALLA papprena stämmer!
Tyckte jag anade trolltyg!
Som en renodlad polska som jag är blev jag nu lite nyfiken på vilken kennel du köpt henne ifrån??
För om jag inte MISSTAR mig helt och hållet nu (vilket jag säkert Inte gör...) så är inte pitbulls en godkänd ras i Polen heller..
För att inte ens nämna att det INTE finns enda ENDA polack i (hela)Polen som ens har en pitbull liknande (blandras)hund
Och hur vet jag det? Dels för att jag som sagt själv är polska och hela min familj härstammar därifrån och dels att jag känner "mitt" folk
Så tro mig-Pitbulls och dyl. är INTE en "ras" som faller polackerna i smaken..Dom är schäfer,rottis,dobermann,(sina egna ursprungliga hundraser) och blandras folk
Så GE mig kennel/uppfödarnamnet NU!
Men luuugn i stormen. Jag var nyfiken då det knappt finns renraggade PB i Sverige. Men visst, fortsätt med dina taggar uttåt det ger rasen ännu bättre rykte
Det finns flera st kennel i polen som föder upp rerasiga pitbull. min kommer från en privat ägare som tog en kull på sina två renrasiga pb.
Jag vet vad jag har och det är en renrasig så långt i stamtavlan man kan se!
Jag ger inte ut några namn här på forumet med tanke på personuppgiftslagen.
Så enkelt är det!
Inte i Polen hellerDet finns inga reggade pb i sverige då SKK inte stamboksför den rasen
Du kan bara regga om en hund i en kennelklubb där rasen är godkänd och OM hunden sen tidigare är reggad av sin upfödare....men man kan regga i t.ex i USA, om hunden är en APBT.
Nej för din hund är inte renrasig,då rasen Inte ens existerar i Polen och är ännu mindre en godkänd ras,så en "renras" uppfödrae Finns bara inte.Min är ju från Polen och kommer därför aldrig att bli reggad som renrasig även om hennes stamtavla säger att hon är renrasig!
Nej,för har hunden papper och är reggad i en Kennelklubb i ett annat land där rasen är godkänd så blir inte hunden en blandras här i sverige,men du ska däremot regga den i Sv. Jordbruksverkat här så att hunden verkligen "finns" här också,men behålla reggningen i utlandet-SÅ vipps,din hund är fortfarande en renras-OM den nu ens är det..?Alla pb i sverige går under blandras efter som de inte är en godkänd ras.