Buffy the Vampire Slayer

Jaa! :D

Ohoh, en till fråga!

Är Cecily och Helfrek samma person eller har de bara använt samma skådespelare??
Ja, det är nog tänkt i alla fall att de är samma person, men det var kanske inte planen från början. I senare serier blev det bekräftat att Halfrek jobbade den kvällen och hade ihjäl alla som hade skrattat åt Williams poesi.

"Joss Whedon and Kali Rocha have both stated that, in their minds at least, Halfrek and Cecily were indeed the same entity."

Jag har alltid utgått från att det är samma person, men det gjorde mig lite förvirrad eftersom Cecily är så himla elak mot honom i flashbacken då när han läser sin poesi, men å andra sidan så säger hon ju "you're beneth me" (=han är "bara" människa"?) och sen när de träffas så är det ju lite spänt :)

@SoffiProppi Ja det finns hellmount här o där men vissa är mer aktiva än andra och den i sunnydale är mycket aktiv.
När Cordelia önskar bort Buffy så är hon slayer vid något annat hellmounth som behövde Buffy mera

Alltså, jag älskar dig och dina GIF's! Och sen älskar jag dig lite mer när jag ser att du är från Tardis :D

tumblr_n0zl0xfSwP1tp1wolo1_500.gif

(har nu letat i typ 30 min efter en GIF där Spike säger "You're not a schoolgirl. You're not a shop girl. You're a creature of the darkness, like me." men hittade den inte :( Denna får duga :D )

Aww tack :D Och om du slutar gilla mig så vet du vad som händer:

e0feea891dd558acefad7cf5f0f649ad.jpg

:D

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 398
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 068
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: Tjôta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 773
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka