Buffy the Vampire Slayer

Måste väcka upp denna tråd igen. Tittar igenom serien en gång till nu är halvvägs genom säsong 3.

Å måste säga är ag extremt konstig som finner Lorne attraktiv?

Oooh Buffy-tråden :love: Nej, jag har inte alls suttit hela min föreläsning i förmiddags och kollat igenom tråden igen :angel:

Är ett tag sedan jag tittade senast nu, men däremot håller jag på med projekt övriga JW-serier/filmer :D

Så har nu tittat igenom
Firefly+Serenity (x2)
Dollhouse
Avengers (Och de filmerna som utspelar sig före trots att Joss inte varit med på dem)
Håller nu på med Agents of SHIELD

Jag har precis tittat på alla säsonger igen, men nu har två kollegor börjat så jag är rätt sugen på att börja om igen :angel:

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 398
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 068
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: Tjôta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 772
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka