Buffy the Vampire Slayer

I den här tråden bor jag uppenbarligen!
Hittar inte denna som gif tyvärr :(
587fc91782c2e0923d11ef8af6d43e4c.jpg

Förövrigt hatälskar jag låten till sista avsnittet. Den är helt fantastisk och episk MEN den ger mig också en känsla av tomhet och ångest eftersom jag associerar den med the final fight och sista avsnittet :(

Buffy är en fantastisk serie, älskar den!

Fast jag föredrog Angel framför Spike. Men jag tyckte att Buffy skulle ha ended up med Riley! Synd att han blev en sån mes.

Jag har sett Angel, men bara en gång :o Så inte lika engagerad där jämfört med de otaliga gånger jag har sett Buffy :D

Samma här... :idea: Gillade inte riktigt när de försökte få in Buffy i Angel utan att använda Sarah, det blev lite platt fall för mig. MEN, Spike i italen :rofl::D:love:

tumblr_m02cj2ZQbC1rpike2o1_400.gif

"if caveman and astronauts got into a fight, who would win?" :D

Haha, jag vet inte om alla gör samma kopplingar som jag :p, men here goes:

Spuffy-listan

Tar gärna emot fler bidrag till listan! :D

(Får man erkänna att man aldrig fattat grejen med de där fingrarna? :o Vad betyder det?? )

Jag har sparat ner den, grym ju! :D Jag hade även lagt in "I miss the misery", den brukar jag lyssna på och tänker då alltid på Spuffy i säsong 6 :D

Förövrigt hatälskar jag låten till sista avsnittet. Den är helt fantastisk och episk MEN den ger mig också en känsla av tomhet och ångest eftersom jag associerar den med the final fight och sista avsnittet :(

Jag hade såååååå gärna velat få ett, bara ett, litet avsnitt till. Självklart skulle Spike kommer tillbaka till Buffy dååå

En vän till mig, tillika Buffy-nörd, hittade en "fan-fic" som någon skrivit där Spike och Buffy träffas igen. Den var SÅ FIN. Mitt hjärta grät, men nu hittar jag den inte längre :( Kommer inte ihåg titel, författare eller vart den fanns...

Buffy är en fantastisk serie, älskar den!

Fast jag föredrog Angel framför Spike. Men jag tyckte att Buffy skulle ha ended up med Riley! Synd att han blev en sån mes.

RILEY?! Mr No Neck?! Gaaaah, nej! Jag avskydde honom! :p Även när jag såg serien som 12 åring ville jag att Riley skulle råka ramla ner i en grav och bryta nacken :angel:

Jag har nog aldrig läst en enda Buffy fan-fic. Jag vet inte om något skulle kunna leva upp till vad jag vill ska hända.

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 398
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 068
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: Tjôta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 773
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka