Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett Angel, men bara en gång Så inte lika engagerad där jämfört med de otaliga gånger jag har sett Buffy
Haha, jag vet inte om alla gör samma kopplingar som jag , men here goes:
Spuffy-listan
Tar gärna emot fler bidrag till listan!
(Får man erkänna att man aldrig fattat grejen med de där fingrarna? Vad betyder det?? )
Förövrigt hatälskar jag låten till sista avsnittet. Den är helt fantastisk och episk MEN den ger mig också en känsla av tomhet och ångest eftersom jag associerar den med the final fight och sista avsnittet
Samma här... Gillade inte riktigt när de försökte få in Buffy i Angel utan att använda Sarah, det blev lite platt fall för mig. MEN, Spike i italen
"if caveman and astronauts got into a fight, who would win?"
Buffy är en fantastisk serie, älskar den!
Fast jag föredrog Angel framför Spike. Men jag tyckte att Buffy skulle ha ended up med Riley! Synd att han blev en sån mes.
Jag har nog aldrig läst en enda Buffy fan-fic. Jag vet inte om något skulle kunna leva upp till vad jag vill ska hända.
Jag har bara läst en (den jag nämnde), men den var iof bara typ 1500 tecken lång. Några andra har jag inte vågat mig på...
Denna GIF'en! Har 158 Spike-gifar i min mobil () och denna är nersparad typ 4 gånger... Fick faktiskt en vän att börja se på Buffy efter detta avsnittet (det är Fool for Love det heter va?), det är såå bra! (såå mycket Spike! )