YES! Men som sagt, inte allt extramaterial...Har netflix alla säsonger? Varför har jag inte upptäckt detta innan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
YES! Men som sagt, inte allt extramaterial...Har netflix alla säsonger? Varför har jag inte upptäckt detta innan?
Ingen gif, men kul ändå.
När jag fått min julklapp av mig själv och sett igenom alla skivorna (39 stycken för att vara precis) kan du få låna den, så du inte missar allt smaskens som inte finns på Nettan
Ibland känner jag att Giles är en utomordentligt bra personifiering av hur jag känner på insidan
Förresten, jag och en kompis satt och diskuterade en Buffy-fråga igår och jag insåg att jag inte riktigt visste svaret (trots min Buffy-obsession).
Hur många Slayers finns det? Är det en i taget? Eller finns det flera men på olika platser? Faith kom ju till Sunnydale för att Buffy "dog", men det finns ju vampyrer och demoner på andra ställen än bara Sunnydale USA, finns det ex en Slayer i Europa också?
Logik är ju inte alltid Buffy-seriens starka sida så vi funderade över om detta bara är en tolkningsfråga man får bestämma svaret på själv, eller om det finns ett reellt svar som vi missat..
Någon av er som vet hur det ligger till?
PRECIS!
Vi borde göra en Buffy-buke-middag och tillaga dessa lökblommar once and for all
Gullig du är!
Det finns en i taget i hela världen. När en dör så kommer en ny, vilket ju som sagt förklarar Faith.
SPOILER!
Sen i sista avsnittet när Willow gjorde sitt bad-ass trollerihokuspokus med yxan så väcktes alla som kunde varit en slayer till "liv" och blev en Så nu finns det massor :P
Aha! Det var det vi misstänkte! Vi drack lite för mycker vin igår och började spåna över att det måste ju vara typ "hell on earth" överallt där inte Slayern är om det bara finns en, Buffy lämnar ju aldrig Sunnydale direkt liksom
Jaa!
Ohoh, en till fråga!
Är Cecily och Helfrek samma person eller har de bara använt samma skådespelare??
I'm down!
haha ja jag har tänkt på det också :P Men de visar ju under seriens gång att det har funnits en i Afrika och en i NYC osv.
Men så tänkte jag att det kanske inte finns så många hellmouths i resten av världen, det är ju så illa som det är i Sunnydale för att det ligger på ett hellmouth.
Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp! Hela jäkla boxen!