Bruksprovet 2012 (ASVH)

Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Johan Ifversson visar ingen av sina hingstar ?

Skit också ville ju se honom springa naken , fast känner han att hingstarna inte räcker till för Godkännande och Vinna Bruks så förstår jag att han inte anmäler och nu börjar det ju dessutom bli kallt ute . Brrrrr :)

kl.

Jag är faktiskt väldigt sugen på att se den gula (First Wish - Bernstein) på närmare håll. Dock är det ingen hingst jag skulle kunna använda själv till mina ston som redan har Bernsteinblodet i sig.
Får nog klura på om jag skall åka ner ändå...

4Given (SWB) 2008 Carte d'Or - Donnerfly Svb Ridhäst Inger Ölander H br
Dunhill 2008 Oscar - Cocktail Ridhäst Johan Ifverson H br

En från Ivferson fick vi se

En fundering, säg att den gulbruna hingsten skulle bli godkänd. Om det då skulle bli dubbelgula anlag på ngt sto, visst gäller samma regler vid stamboksföring som vilken annan färg?

Det finns inga hinder längre för en dubbelgul om jag inte minns fel. Det efter att jordbruksverket avskrev färgen som defekt! Alla färger är godkänd för ASVH-hästar! Om jag inte minns fel...

:rofl:

Tråkigt att det kostar att se på equipe... :( Jag som inte har möjlighet att åka hade ju planerat att vara bänkad framför datorn...

Don de Jeu är också anmäld !

Oj vad han tvekade in i det sista om han skulle våga anmäla eller inte ;) inte förrän han var säker på vilka andra som var anmälda vågade han slå till, har säkert legat och smugit i buskarna och kollat in motståndet först, vi kan ju alltid hoppas att det efteranmäls någon kanon senare :cool:

All webbtv från equipe har varit fri förut. Tror det var vid dressyr-SM förra året som de tog betalt. 25kr och då får du tillgång till allt i 24 timmar.

fast det är ju lite surt att betala innan man vet om uppkopplingen klarar sändningarna eller inte... även om det är en liten summa.

gilla på den! Nån som vet vart han skulle gå naken? Tänker inte göra mig skyldig till stalkeranklagelser ;O

Han ska väl gå naken från Flyinge hem till Viken om inte Don de Jeu vinner bruksprovet i sin årgång, det lär bli kallt om det blir så.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 359
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
7 289
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har återkommande depressioner och ångest samt ridskada som orsakar konstant smärta. Värre sista året vilket gjort mig sämre...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: tråkmåns
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 445
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar