Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite intresserad av Bengt Nabab. Ni som varit där, hur ser han ut? Jag ska dit på lördag bara så jag vill veta allt innan dess. Haha
Får se om detta är enligt forumreglerna: film på Total Hope.Någon som har film på Total Hope ?
Oj, vad den rör sig. Den där tror jag att jag kommer gilla när den fått lite mer styrka och balans. Synd att den var så liten bara.
Jag kan inte få fram Elles filmer från mobilen ?Oj, vad den rör sig. Den där tror jag att jag kommer gilla när den fått lite mer styrka och balans. Synd att den var så liten bara.
J
Jag kan inte få fram Elles filmer från mobilen ?
J
Jag måste hämta ner till datorn för att kunna se dom. Finns en ikon för det i övre, högra hörnet i filmrutan.J
Oj, vad den rör sig. Den där tror jag att jag kommer gilla när den fått lite mer styrka och balans. Synd att den var så liten bara.
Jo, för att röra sig så mycket och vara så ung ser den ut att ha jättebra kroppskontroll. Men den där lär bli fantastisk som äldre om den håller.Jag tycker att den hade jättebra balans!
Själv har jag ett stort långsamt sto och är bra sugen på att betäcka om henne med den där.