Bruksprov SWB 2015

Kan nån vänlig själ länka dit man kan hitta filmer från bruksprovet? Om man inte får göra det här så skriv gärna ett pm. Det skulle ju komma upp filmer från Fas II och det vill jag gärna se i efterhand, jobbar så kan inte se live.

Kan nån vänlig själ länka dit man kan hitta filmer från bruksprovet? Om man inte får göra det här så skriv gärna ett pm. Det skulle ju komma upp filmer från Fas II och det vill jag gärna se i efterhand, jobbar så kan inte se live.

Moderatorn hälsar att det går bra att länka här. Det man inte får länka till är hingsthållares hemsidor då det räknas som reklam. Man får länka till alla avelsorganisationer och hingsttest med mera.

(ur ridsport)
Jan Brink, – Eclectisch
6 år, 168 cm, Välutvecklad, makulin hingst, välmående, brett ansatt hals, djup bål, lite omarkerad manke det blir så när man är välmående, liggande bog och långt välformat kors, starkt byggd, Aktiv taktmässig skritt, aktiv taktmässig och rörlig trav.

What? Är det ett snällt sätt att säga att hästen är lite...rund? :p

Älskar verkligen att bo i obygden. :banghead: Inte nog med att Paddington vägrar visa bruksprovet öht pga för dåligt internet. Min värdelösa bärbara dator (som jag får använda istället) envisas med att starta om efter uppdateringar hela tiden. :cry:

Hann se första treåringen hoppa och nu ser jag en fin stillbild på Dragon Welt. :arghh:

Det får bli Flyinge nästa år...

Han spruttade iväg över diagonalen med huvudet i vädret. Ingenting jättedramatiskt men såg lite protestaktigt ut.

Är ni många som lyckas se filmerna?

Min jobbdator som brukar vara bra står bara och laddar. Efter fem min. visar den tio sekunder film, sen fryser den igen. Jag har aldrig varit med om att filmsändningarna varit så värdelösa. Förra året, samma dator, fungerade det mycket bättre.

När jag försöker uppdatera börjar det i bästa fall om med en minuts reklam, i värsta fall försvinner allt, som nu.

För mig fungerar det mycket bättre i år än förra. Inget hackande eller laggande än så länge :).
Sitter hemma med bra internet och dator.

Är ni många som lyckas se filmerna?

Min jobbdator som brukar vara bra står bara och laddar. Efter fem min. visar den tio sekunder film, sen fryser den igen. Jag har aldrig varit med om att filmsändningarna varit så värdelösa. Förra året, samma dator, fungerade det mycket bättre.

Jag skyller på min skitdator kombinerat med dåligt trådlöst bredband. Men då kanske det även är sändningen? Jag ser korta sekvenser innan det fryser. Ca 5-20 sek, sedan fryser det upp till en minut. :(

Jag skyller på min skitdator kombinerat med dåligt trådlöst bredband. Men då kanske det även är sändningen? Jag ser korta sekvenser innan det fryser. Ca 5-20 sek, sedan fryser det upp till en minut. :(

Jag sitter på jobbet, en stor myndighet med bredband som brukar fungera bra. Eftersom det funkade förra året tänker jag att det är sändningen?

Jag är så jäkla trött på reklamen nu efter att tvingats genomlida den ett tiotal gånger att jag nästan vill ge upp. Starstruck som jag ville se fick jag se trava i fyra sekunder och galoppera i en.

Jag vill se Macacho med testryttare och hoppas att problemen är borta då, men det är väl att önska för mycket :(

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
47 884
Avel Nu i veckan har ju årets rådgivande bedömningar genomförts så känns som ett bra tillfället att börja spekulera i vilka hingstar som kan...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
62 107
Senast: athena
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 390
Avel Som alla avelsnördar vet kan man hitta både en och annan godbit när man surfar runt på BLUP och ibland är man till och med så anal som...
2
Svar
24
· Visningar
3 494
Senast: Peak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCVII