Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter på jobbet, en stor myndighet med bredband som brukar fungera bra. Eftersom det funkade förra året tänker jag att det är sändningen?
Jag är så jäkla trött på reklamen nu efter att tvingats genomlida den ett tiotal gånger att jag nästan vill ge upp. Starstruck som jag ville se fick jag se trava i fyra sekunder och galoppera i en.
Jag vill se Macacho med testryttare och hoppas att problemen är borta då, men det är väl att önska för mycket
Men va? Nu fungerar det jättebra! Får se hela tiden nu. Heja!
Sändningen funkar finfint för mig.
Jag tänker lika dant som när jag tittat på andra Ampéresöner, att dom ser väldigt trevliga ut att rida men inget jag skulle vilja betäcka med. Däremot så funderar jag mer och mer på att använda Ampére för att få en trevlig ridhäst till mig.Får jag kasta in en brasklapp? Fasen vad tråkiga dressyrhingstarna är! (som rids nu)
Får jag kasta in en brasklapp? Fasen vad tråkiga dressyrhingstarna är! (som rids nu)
Jag tycker den kvinnliga testryttaren rider himla trevligt, alla hingstarna har verkat tillfreds med henne och hon löser eventuella konflikter på ett väldigt mjukt och bra sätt.
Tusen tack Gabby!equisport.tv, men det ligger länk på equipe-sidan också tror jag
Jag tycker den kvinnliga testryttaren rider himla trevligt, alla hingstarna har verkat tillfreds med henne och hon löser eventuella konflikter på ett väldigt mjukt och bra sätt.