Bruksprov SWB 2015

Fungerar fint för mig, värdelös dator men hyfsat internet.

Hur många år har Equipe sänt live förresten? Någon som vet? :)

Sändningarna gar sett annorlunda ut tidigare.

Jag har inte koll på i hur många år de sänt love för jag brukar vara på plats, men förra året kollade jag tv på jobbet och det funkade bra.

Jag sitter på jobbet, en stor myndighet med bredband som brukar fungera bra. Eftersom det funkade förra året tänker jag att det är sändningen?

Jag är så jäkla trött på reklamen nu efter att tvingats genomlida den ett tiotal gånger att jag nästan vill ge upp. Starstruck som jag ville se fick jag se trava i fyra sekunder och galoppera i en.

Jag vill se Macacho med testryttare och hoppas att problemen är borta då, men det är väl att önska för mycket :(

Jag tycker det är bra att vi får tv och det är klart att sponsorerna skall synas, men jag kräks också på reklamen. Hittills har jag dessutom fått starta om datorn fyra gånger... Min Paddington visar reklamen, men ingenting efter den. :banghead:

Skall bara fixa hästvakt så tänker jag definitivt susa nedåt nästa år...

Funkar finfint här med, har ju dock 100 mbit fiber så det vore f** om det inte fungerade.

Kollar just nu på Flambeau och Autograf Q(?) under testryttare.

Får jag kasta in en brasklapp? Fasen vad tråkiga dressyrhingstarna är! (som rids nu)
Jag tänker lika dant som när jag tittat på andra Ampéresöner, att dom ser väldigt trevliga ut att rida men inget jag skulle vilja betäcka med. Däremot så funderar jag mer och mer på att använda Ampére för att få en trevlig ridhäst till mig.

Jag tycker den kvinnliga testryttaren rider himla trevligt, alla hingstarna har verkat tillfreds med henne och hon löser eventuella konflikter på ett väldigt mjukt och bra sätt.

Om det var hackigt i förmiddags så är det helt vidrigt nu. :( Har inte fått se någonting sedan kl 16. Undrar om det är för många som tittar?

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
47 884
Avel Nu i veckan har ju årets rådgivande bedömningar genomförts så känns som ett bra tillfället att börja spekulera i vilka hingstar som kan...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
62 107
Senast: athena
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 390
Avel Som alla avelsnördar vet kan man hitta både en och annan godbit när man surfar runt på BLUP och ibland är man till och med så anal som...
2
Svar
24
· Visningar
3 494
Senast: Peak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar