Bruksprov SWB 2015

Det måste vara vajsing på ditt internet, funkar felfritt här :crazy: Och jag stängde för 15 min sedan och öppnade upp igen nu - Felfritt utan lag.

:cry: Nåja, får väl bli en tripp till flyinge nästa år då, om jag ändå tänker bli halvblodsnörd. Blir billigare än att försöka få bredband hit ut. :devil:

Berätta gärna vad ni ser... Lexington såg fin ut, men jag såg bara ett språng... :angel:

Han såg helt OK ut med första ryttaren men hade lite problem med bommar ner med andra. Allmänt spänd med kort action. Båda de två första hästarna hoppade sådär tyckte jag om någon av dem blir godkända så är det Gisborne...

Conthinder, hoppade väldigt fint med båda ryttarna. Lugnt och avspänt men han verkar stel/låst över korset vilket gör att han ibland får lite trippig action.
Diero Lux var också väldigt fin, rättade sig bra efter en bom ner. Rund fin avspänd action i allmänhet, lite svårt att rätta galoppen efter hindren men får hjälp av ryttarna. Lite variation på språng kvaliteten men överlag bra.

Båda dessa hästarna väntade mer än de två första som var mer ivriga och sprang lite nära hindren.

Jag tyckte Conthinder såg jättefin ut! Diero Lux såg också trevlig ut, men ser lite för kort ut i ryggen för att vara aktuell för min donna i framtiden. :p

Jag tyckte Conthinder såg jättefin ut! Diero Lux såg också trevlig ut, men ser lite för kort ut i ryggen för att vara aktuell för min donna i framtiden. :p
Jag gillade verkligen också Conthinder! Favorit hittills men tycker fortfarande att han såg lite låst ut över korset alt. stel efter en lång vecka men det har jag svårt att avgöra eftersom jag inte såg honom i början av veckan.

Jag gillade verkligen också Conthinder! Favorit hittills men tycker fortfarande att han såg lite låst ut över korset alt. stel efter en lång vecka men det har jag svårt att avgöra eftersom jag inte såg honom i början av veckan.

Ahh, min bild laggar en del och tittar bara med ett halvt öga så jag missade stelheten. :) Tack för update:en! Jag kollar mest för att se om det finns nåt intressant till min 2-åring, och det är nog minst 4 år innan jag kan betäcka henne så jag hinner följa hingstarna ett tag och se hur de utvecklas. :D (Och, antar jag, exporteras... :cautious: )

De två som är inne nu är ju hur tråkiga som helst. Gillade den ljusare bruna på uppvärmningen men nu ser den ut som en ridskolehäst. Är kanske trött.

Den mörkbruna ser mer och mer pissed ut... (Vilket jag till viss del kan förstå, tycker den hålls väldigt kort. Men kan kanske finnas en anledning)

Jag håller med dig.

Nu börjar sändningen lagga här också...PRECIS när det är dags för den hingst som jag mesta av allt vill se!

Håller med dig Alexandra att de två som är inne nu är rena snooze festen... Den franska ser super trött ut med tung trist action, dyker efter hindren och hoppar absolut minimum för att komma över troligen pga trötthet men ändå. Ganska tråkig häst med äldre typ.
Sensation ser lite piggare ut men någon sensation är det inte ;-) tråkig språngkurva, spänd och springig men står emot samtidigt.

Visst ligger de lite efter i tidsschemat? Har fått igång stationära datorn och där fungerar det bra, men jag har inget ljud. :o Visst är det två hingstar kvar av 4-5 åringarna?

Visst ligger de lite efter i tidsschemat? Har fått igång stationära datorn och där fungerar det bra, men jag har inget ljud. :o Visst är det två hingstar kvar av 4-5 åringarna?
yes Dylan och Nabab hästen är kvar.

Lite kul att den franska hästen faktiskt ser bättre ut med ryttare nr 2 än med den första. Sensation verkar ha avbrutit.

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
47 884
Avel Nu i veckan har ju årets rådgivande bedömningar genomförts så känns som ett bra tillfället att börja spekulera i vilka hingstar som kan...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
62 107
Senast: athena
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 390
Avel Som alla avelsnördar vet kan man hitta både en och annan godbit när man surfar runt på BLUP och ibland är man till och med så anal som...
2
Svar
24
· Visningar
3 494
Senast: Peak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar