Oj trodde han var äldreHip Hop är 16 i år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj trodde han var äldreHip Hop är 16 i år.
Oj trodde han var äldre
Blev inte I Do Kiss godkänd? Hur fungerar det med prestationshingstar. Är det så att det finns vissa minimikrav prestationsmässigt men att nämnden kan rata dem ändå?
Inte så insatt i ASVHs regler
För just I Do Kiss har väl varit med på bruksprovet flera gånger nu?
Blev inte I Do Kiss godkänd? Hur fungerar det med prestationshingstar. Är det så att det finns vissa minimikrav prestationsmässigt men att nämnden kan rata dem ändå?
Inte så insatt i ASVHs regler
För just I Do Kiss har väl varit med på bruksprovet flera gånger nu?
De måste ju anses tillföra aveln någonting, även prestationshingstarna.
Absolut! Hade fått för mig att alla prestationshingstar som uppfyllde röntgen/exteriör/prestation i princip automatiskt blev godkända. Håller absolut med dig!
Men man måste ge ägaren stort A i försök
Varför godkändes inte lexington?
Någon som hittat alla poäng?
Den franska håller jag helt med om, men Bengt har hoppat klart bäst av alla hela veckan, sen att exteriören lämnar en del att önska visst är det så, men han är avelsamatörernas våta dröm med den hoppningenpersonligen väldigt förvånad att både den franska och BN blev godkända men de vill väl åt stammen vilket är förståeligt.
Den franska håller jag helt med om, men Bengt har hoppat klart bäst av alla hela veckan, sen att exteriören lämnar en del att önska visst är det så, men han är avelsamatörernas våta dröm med den hoppningen