Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp!
Zoul Mate var snygg och hade fin skritt, luftig och aktiv trav men kort.
Frans Andreo II snygg modell, när man fick se ett par travsteg mellan alla skutt och bakutsparkar så hade han väl undersatta bakben och bra uppförsbacke.
Final Countdown ganska fin modell, åt det kortare hållet, tror skritten var bra och traven vägvinnande men bakbenen något bakom sig.
Ännu en gång så kan jag bara konstatera att det är STOR skillnad på att se bilder och se hingstarna live. Jag vet hur jag suttit hemma och haft åsikter och sen kommit ner och sett *helt* andra hästar, endel i positiv riktning och andra i negativ.
Zürich är varken grov eller lågställd. Däremot har han lite kort hals och kunde vara mer i uppförsbacke.
Han verkade lite spänd idag, men det ser ut på exteriörbilden som han är ganska full av hingstexem så han kan ju ha ont av det
Har inte sett han i rörelse än, utan bara "stillastående". Men känns lite motsägande med den stammen, fast allt kan ju ske inom genetiken
Tvärtom säger visserligen jag angående motsägande mot stammen. Med tanke på både mamman, morbror och morfar så är jag tyvärr inte överraskad över om Z har långa bakben och är överbyggd.