Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte helt konstigt med tanke på att hopphingstarnas bruksprov inte blir klart förrän imorgon
Olika pappor hoppas jag, annars är det nåt som blivit väldigt fel nån stans.
*KL*
Vad hände med dom treåriga dressyrhingstarna? Gick ingen igenom eller är det inte klart än? Tyckte generellt dom såg betydligt trevligare ut på filmerna än dom äldre.
... Hittade Certus nu så antar att ingen av dom andra klarade sig. Synd på Blue Hors hingsten som jag tyckte såg väldigt fin ut.
Gustav är en mer kompakt hingst än många av de andra väldigt långbenta o nätta hingstarna, men han är absolut inte tung. Bamoras släkting Diamantino VDL var jättefin och det gladde mig väldigt mkt att han blev godkänd. Även Armani Gold och Magic Park var väldigt fina. Resten föll jag inte så mkt för.
Håller med dig om typen på Gustav, det var ett par andra som också var "klassiskt" lågställda. Han kan inte fått mer än 7-7 i början.
Jag tycker dock att han rör sig trevligt (inte tungt), lågställda hästar brukar ha bra bogvinkel (djupa) och därmed röra sig bra.
Synd att vi inte fick se Daquar (stavning ?) i helt prov, på den lilla filmsnutten som ligger ute på ASVHs sida så ser han ju outstanding ut som den 4 åring som hoppar bäst mkt bättre än Armani Code. Hade även varit intressant att se Cormac hoppa iom de höga poängen den fått i tyskland, fattar inte varför inte ägarna ser till att visa upp sina hingstar de försvinner ju när de bara kommer in som helt okända och bara genomför exteriörbedömningen.