Bruce vaknar 05.00 (trött matte!)

Billy ligger på ganska exakt 7 kg och är i sitt livs bästa form.

Billy alltså :D Liten pinne du fick!

Jag undrar hur stor Bruce kommer bli. Många som frågar, men hans pappa är väl lite näpnare så jag gissar på inte så superstor.

Yes Bolt har Acana också. Vår påse Science Plan börjar så smått ta slut så vi kanske ska övergå till Acana i stället när vi ändå köper nytt. Han brukar också få tugga en del, men jag skulle nog inte säga att han blir lugn och harmonisk av det :angel: Dels sväljer han stora bitar hela så vi måste alltid se till att han får stooooora ben, och sen lägga undan sista biten. Sen blir han så exhalterad att han springer runt i hela lägenheten ett tag sedan tuggar han så intensivt och maniskt att man funderar på om någon lagt kokain i benet :D :angel: Och sen insisterar han på att tugga PÅ mig. Lägger sina dreggliga upplösta ben i mitt knä och ska äta :meh:

Jag har världen bästa hund :D

Billy är en jättedvärgpinscher :D
Det är sjukt att se honom bredvid Maja med sina 26,5 cm. Han är över 33 cm hög och är alltså även större än sin pappa.

Ivan vill också gärna vara i knä och gnaga. Helst ska han ha en personlig assistent som håller i själva benet åt honom också...

Nu är jag nyfiken på hur din natt kommer att bli, tänk om han sover som en liten ängel? :D
(Eller så tar det några dagar att komma in i en ny rutin, men jaja...)

Jag skulle även ta bort vattnet på natten, för det är ju klart han blir kissnödig på natten om han kan dricka då :)

Jag har ju en liten pinne som är några månader äldre än Bruce,hon har ätit 1dl/2ggr dagen sen hon var 6 mån.
26cm och vetten väg säger 4,8kg.
Så det låter som för mycket mat och för ofta.Även jag håller med om att ta bort vattnet på natten.

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 191
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 358
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar... 2
Svar
30
· Visningar
6 178
Senast: Sel
·
Hundhälsa Försökte hålla de kort, men gick inte så bra. Vet inte hur jag ska hantera denna situation då min hund morrar åt mig, kanske någon här... 2
Svar
38
· Visningar
5 517
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka