Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej alla brs:are. Vill bara säga att ni kommer få ett 7helsikes skojigt år med massor nya vänner/kontakter. NJUT!!
Blir helt pirrig då ja läser om allt ni ser fram emot. WISH U THE BEST
Grattis till alla er som kom in! Jag gick BRS tidigare i år och jobbar nu på en liten yard utanför Newmarket och trivs hur bra som helst! (även om det börjar bli vääldigt mörkt och kallt och regnigt på mornarna nu..)
Har lovat att skriva en "överlevnadsguide till BRS" på min blogg www.amiesbetraktelser.wordpress.com, det finns en hel del om BRS där redan nu bland de första inläggen.
Hojta till om ni har några frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan
Ja tar nog express bussen till newmarket, sen vet ja inte riktigt hur man hittar till skolan där man hoppar av bussen =S men ja får väll fråga mig fram ^^ känns skönt att komma upp dagen innan iaf så slipper man stressa på måndagen
Verkligen! Ser fram emot den . Kommer dock behöva springa iväg och jobba eftermiddagspasset i stallet på lördagen men annars så är jag där hela tiden. Hoppas på plastic-kurs!
tråkigt att du inte kunde komma på träffen=/
Vi kollade på löpen, gick å åt och hade plastickurs, vilket var kul med åh vad otränad man kände sig i benen haha
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kläder & Bli fin Jag färgar visserligen mest ögonbrynen och orkar sällan ta med fransarna men tycker att märket Refectocil (inte erectofil som min hjärna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.