J
jupiter-judex
Sv: bröst eller loksele
vad är nu bågdäckel och skitdäckel då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag kommer aldrig in på boles hemsida...är det bara jag som har problem med den??
såg på selar.se sida att man kan köpa lösa delar. den där franska bröstan...är den likvärdig med lokor eller?
Inte samma läderkvalite som börjes men med samma kassa däckel...jaså du kom in på deras hemsida...
den var ju lite lik börjes...
Nej den är vad den ser ut som, en modifierad brösta. Lokor är bättre ändåsåg på selar.se sida att man kan köpa lösa delar. den där franska bröstan...är den likvärdig med lokor eller?
Den verkar vara fin, men många säjjer att imperialselarna är bättre ändåtycker ideal selen är jättefin också och ganska hyfsat pris( om man jämför med tärnsjö i alla fall), skulle den funka och byta bröstan mot lokor eller tex den franska bröstan om nu den var likvärdig?
Till det behövs en lokselesen funderar jag på en vanlig lastvagn eller vad det heter, fyra hjul och bara ett golv typ...så han kan få dra lite vatten och hö mm till sommarhagen( 500 m)
Lättare lokor m bossa kan inte vara så dyrt, hör efter!nej svenljunga borde inte vara såå långt om det ligger i närheten av borås....men där låg också priset på9-15000:-
Jag har fortfarande inte träffat en enda shettis som har plats för en bröstsele så för hästens skull så skulle jag köpa en lok- eller collersele.