Bråvalla, någon?

Sparrisen123

Trådstartare
Har vi någon här som ska till Norrköping i slutet av juni? ;)
Jag tror att jag ska dit och se flera grymma band :bump: Vore kul att veta om jag blir den enda bukemedlemmen där (coolt isåfall :D) eller om vi blir flera?
 
Sv: Bråvalla, någon?

Damn, hade ju varit lite tufft att vara den enda härifrån... :D
Green Day tänkte jag också se :) Siktar du på staket-plats eller längre bak? ;)
 
Sv: Bråvalla, någon?

Jag ska dit!! :D Ska vara där alla tre dagar så åker till och från Lund på onsdag och söndag :)
 
Sv: Bråvalla, någon?

Inte så farligt tycker jag. Skulle egentligen till Peace&Love, så nu är det ju en piss i Mississippi :p

Den jag ser framemot allra mest är helt klart Macklemore & Ryan Lewis, men sen är det ju Green Day, Avicii, Paramore. Ja alltså, jag skulle nog kunna fortsätta såhär ett tag ;) Vilka är du mest taggad inför?
 
Sv: Bråvalla, någon?

ja det gör han!!! :love: Biljetter finns kvar, men inte endagars för torsdagen vilken är den dag som Macklemore spelar.
 
Sv: Bråvalla, någon?

Haha, ja då spar du förstås in några mil :D
Åh herregud. Jag är i sjunde himlen när jag tittar på vilka som spelar :love:
Paramore, Green Day, Bullet For My Valentine, All Time Low, A Day To Remember... Med flera med flera.
 
Sv: Bråvalla, någon?

Jo men precis:D

Sjunde himlen är precis rätt beskrivning! :love:

KL
För att vara en festival så tycker jag att de har ett väldigt brett utbud på artister. Eller är det bara jg som tycker så?
 
Sv: Bråvalla, någon?

Nej, jag har också tänkt på det. Det finns något för (nästan) alla känns det som, allt från Thåström till Rammstein till Eva Dahlgren till Slagsmålsklubben till Icona Pop till Avicii osv. Jag törs inte tänka på vad kalaset har för omsättning :eek:
 
Sv: Bråvalla, någon?

ÅÅh, var du tvungen att starta denna tråd?! Jag vill ju också dit:banghead: :p
Men brist på tid, pengar och sällskap satte lite stopp för mina planer denna gång... Dom jag var mest sugen på att se var i alla fall White Lies, Johnossi, Danko Jones och Rival Sons. Har iofs sett alla redan men det har varit så bra att jag vill göra det igen! Och så var det ju lite andra band som man hade kunna checkat av från "borde se-listan".

Aja, jag får nöja mig med Spotify här hemma och hoppas på lite update från ni som har varit där istället:)
 
Sv: Bråvalla, någon?

Vi skulle gå, men bilhelvetet bestämde sig för att rasa totalt, så pengarna finns helt enkelt inte. Försöker trösta mig med att alla "måste se"-band har jag faktiskt sett minst en gång redan, men vad hjälper det när fantastiska Green Day äntligen kommer hit igen. /bitter
 
Sv: Bråvalla, någon?

Jag kör nog på min vanliga taktik, typ 5 meter från staketet :p åh det blir fjärde gången jag ser dem nu :love:
 
Sv: Bråvalla, någon?

*KL

Jag funderar på att åka dit, fick infall idag. Fredag blir det i så fall. Måste bara lösa det där med sovplats :cautious:
 
Sv: Bråvalla, någon?

jag ska sova på ett hotell 5 mil från Norrköping :arghh: Tur jag har bil! Och min kompis vet fortfarande inte om hon kan komma ner för hon har inget byte till sina jobbpass.. Lätt irriterad över det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 788
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 410
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Sirap
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 201
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp