Bra travarstam?!

antiloop8

Trådstartare
Nu kanske denna tråd flyttas till stamtavlor eller vad den nu heter men jag skulle vilja höra lite av er travarmänniskor ang. min pålles stamtavla!

Förra ägarna sa att han har fin stamtavla men jag som har noll koll på travare undrar nu så klart om detta är sant? :confused: Vore bara kul att veta :)

Brasses stamtavla

:bow: Tack så jätte jätte mycket! Det var kul att få se lite kort på hans stamhästar :)
Tack än en gång!

hehe varav min har bidragit med 72100:- :D

Men det känns jättekul att veta att han har en bra stam, inte för det att jag ska tävla eller så men bara som kuriosa är det kul :)

åh!
våra verkar va lite släkt.
Har hört att han skulle ha en hyffsad stam, något som stämmer?

stamtavla
någon? :idea:

:eek: :D
Jag har ägt en helsyster till mamman till din pålle..hon heter Path Moss(hade henne som tävlingshäst) och lever än i en grannstuga här och skall ha föl i år igen :bow:
förmodligen är din häst född här i min kommun(Munkfors)

Spotlite är ju en bra far...moderstammen är genuin med mycket skapliga individer och en del som var riktigt bra för ca 10-15 år sedan...den mest aktuella ur moderstammen är Super Arrogance(son till path moss)som tävlar ännu och gör det skapligt( vill INTE vinna, men tjänar fina pengar ändå)

Hmm, jag såg att den inte var född här, men uppfödaren till din hästs mamma heter alltid moss i efternamn...men så var inte fallet denna gång...såg vet du bodde...vi kanske har gemensamma bekanta :confused: :D

ååhhh, lånar oxå tråden lite... :D
Skulle oxå vara glad över "omdömen" om min pålles stam...
Piper Garden heter han...

Jag gör som alla andra och lånar tråden! :D :angel:

Hästen jag undrar över heter Mariana Glasgow och har denna stam
Någon som vet nåt?
Det här vet STC!
Har hört att fadern, Glasgow, tydligen hade lätt för att ge avkommor med lite svagare ben...

denna hästen sköttes av min kompis för ett tag sen . inte för att det har med saken att göra men... :smirk:

Hon kunde bli ganska så het, sen var hon reserverad för främmande....men för övrigt var hon som hästar mest..trevlig,lätthanterlig :)

Kerstin K....säger det dig nåt...har för mig haft nåt med fantomen att göra :D

Ja, Bonson var det "några" år sen man såg i stammen på hästarna...men du kan väl ha en trevlig häst för det :)
värst kanonstam är det ju inte, fast det spelar väl ingen roll heller...du älskar säkert din häst ändå :bow:

japp! han är bäst! :love: älskar min häst såååå mycket! :love:
Jag får väl skryta med att han är snäll när han sover! :p
nä, men jag är bara glad att han inte fungerade på travet, hade han gjort det hade jag aldrig träffat min lilla häst!

du verkar ju ha koll på det mesta! Du kanske vet vart stuteriet har tagit vägen, som hästen min är född på.
Ego Boy bodde där..och Ego Hannover.. först verkar alla hästar därifrån ha döpts till **** Ego och sen till ***** Ask.. i Röstånga ska detta stuteri ha funnits..

Nej, tyvärr så vet jag inte det, men förr fanns det en hel del "Ask" hästar här i Värmland...det är länge sen nu....

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 286
Senast: Gunnar
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 060
Senast: Whoever
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 477
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar