Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bobo, förmodligen har du rätt, men jag blev verkligen förstummad och avskräckt! Och detta var ändå riksutställningen för rasen ....
Men om det var på riks utställningen du såg detta så måste det ha varit den utställningen som var i Stockholm för den som var i Kungsbacka var ingen riks utställning. blir bara lite förvirrad vilken utställning du menar då det har varit 2 st utställningar med tätt mellanrum på 2 olika ställen detta året..
/// Lady_ann
haha på mig eller hästen![]()
Bobo, förmodligen har du rätt, men jag blev verkligen förstummad och avskräckt! Och detta var ändå riksutställningen för rasen ....
Men om det var på riks utställningen du såg detta så måste det ha varit den utställningen som var i Stockholm för den som var i Kungsbacka var ingen riks utställning. blir bara lite förvirrad vilken utställning du menar då det har varit 2 st utställningar med tätt mellanrum på 2 olika ställen detta året..
/// Lady_ann
Om du var i Stockholm behöver jag iallafall inte be om ursäkt. Där visade jag två hästar exemplariskt (om jag får säga det själv, och det får jag ju här!)
Din sista mening förstår jag inte riktigt vad du menar med ,trots att jag läst den ett antal gånger![]()
Kan tänka mig båda.!![]()
![]()
haha jag skulle bli jätte het![]()
mitt halvblodssto har jag iaf halvblodsman på även om jag tkr de e finare me lång för hon har så tunn man så den blir inte snygg när den e lång![]()
Det där får mig bara att associera till sommareksem med bortskavd man och svans.
Kort sagt - VANAN av hur en ras skall se ut betyder otroligt mycket.
Det där får mig bara att associera till sommareksem med bortskavd man och svans.