Börja träna tornerspel?

LindgrenV

Trådstartare
Jag är sugen på att börja träna tornerspel med mina hästar, då det är väldigt roligt. Har tidigare stått i stall där de andra tränat tornerspel och har då fått vara med någon gång och prova på, har även varit med och kollat på några träningar. (Detta var dock ett par år sedan).
Jag är nu väldigt sugen på att börja träna själv, men vet inte vart jag ska börja. Det är ju en helt ny värld, och jag har ingen aning om vad man ska kunna och hur man går till väga?

Så ni får gärna mangla på med tips! :idea:

Sv: Börja träna tornerspel?

jag rekommenderar att du tar kontakt med Scorpan här på forumet :)
Jag vet inte vem hon är, men hon vet typ allt om Sveriges Tornerspel :p:idea:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 480
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
633
Senast: Grazing
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 692
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar