Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemmaryttare, vad roligt! Dig ska jag heja extra mycket på.
Måste bara komma på hur jag ska lura demonerna som smyger runt på borås fältrittklubb
Har ju hastigt och lustigt ändrat grållens schema...det blir inget Eken utan det blir Borås...
Så alla vädergudar som nu läser på Buke! Tänk på att Borås inte tål för mycket regn så sluta nu för guds skull att lipa.....
Låter inte bra att det regnar där nere. Är er bana en bra bana att debutera på? Har aldrig startat förut någonsin så det ska bli spännande. Har bara hört bra om Borås så jag hoppas att det stämmer. Vet du om man kan komma å tjuvträna lite innan tävlingen? Alltså om arrangerad träning finns innan tävlingen.
Nu ska vi inte vara negativa. Det är 3 veckor kvar och självklart kommer vädret att vara stabilt och banan vara fin fin att rida på! Alla måste vara positiva!
Då man precis nyligen har tagit ft-kortet, hoppningen går fint, ska inhandla röda fina terrängskydd, boka dressyrlektioner och galoppträna så får vädret absolut inte förstöra denna tävling!