Borås??? Dags för en Boråstråd!

Novali01

Trådstartare
Har ju hastigt och lustigt ändrat grållens schema...det blir inget Eken utan det blir Borås...

Så alla vädergudar som nu läser på Buke! Tänk på att Borås inte tål för mycket regn så sluta nu för guds skull att lipa.....:crazy:

Sv: Borås??? Dags för en Boråstråd!

Men BORÅS??? Dit kan ju inte jag åka och titta, Eken låter mycket bättre...........

Jag kan ju bara meddela att jag bor i (lite utanför) Borås, och här blåser och regnar det rätt så rejält just nu! :(

Jag dansar soldans för fulla muggar :banana::banana::banana:
Man får ju göra sitt bästa för att blidka vädergudarna i den här stan.

Jag ska vara hindervakt så jag ska hålla tummarna för dig när du susar förbi mig nånstans på banan. Vilken klass ska du rida?

Jag kanske ska dit:idea: (minus lampan) .... Men jag vet inte än.., det är då det är DM väl? :p

Jag ska oxå till Borås. Det blir min debut inom fälttävlan, ska rida debutant med min 5åring! Banhoppningen går fint just nu och terrängträningarna går somt tåget, får slipa lite på dressyren nu bara. Hon har ju aldrig sett ett dressyrstaket så det kan bli spännande!

*KL* Ska också till Borås och rida SDM:et! :)

Förra året blev det ju inställt där pga. för mkt regn ( minns att det simmade ankor på banan :rofl: )så i år får vi verkligen hoppas det torkar upp tillräckligt (& givetvis inte regnar ännu mera) så det kan genomföras! Vilka mer ska dit? :)

jag kanske ska dit och rida debutant, ponny .. :p

Just nu är det SOL i borås tro det eller ej men det regnade dock hela gårdagen. Vi hoppas verkligen att det inte blir så mkt mer regn nu vore tråkigt att behöva ställa in i år igen.

Jag ska iaf rida senior DM. Ska bli spännande att tävla på hemmabanan för första gången :bump:

Just nu är det SOL i borås tro det eller ej men det regnade dock hela gårdagen.

Då var det väldigt kort eller väldigt lokalt det var sol, här har det regnat hela dagen, liksom det gjorde igår (höll upp lite under kvällen).

Svarar alla utom Kakan!:

Den grå ska gå debutant eftersom det är Breeders 14 dgr senare...vill att han ska gå nåt som han upplever som "plättlätt" och kommer taggad till breeders....*fniss*:D

Svarar Kakan:
Tyvärr ligger Eken sämre till både i tiden och väglängden därför bytet.:cry:

weeh_;8897839Förra året blev det ju inställt där pga. för mkt regn ( minns att det simmade ankor på banan :rofl: )[/QUOTE skrev:
I år blir det inga ankor. Vi har istället planer på att plantera in laxöring:D

jag kanske ska dit me hästen.
Jag skulle dit me ponnyn men eftersom de inte blir nått DM för göteborg och bohuslän så blir det inte så.l

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har vid ett tillfälle blivit nekad att komma till en löshoppning när jag hade en häst på inridning, det var sista gången innan 3-års...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 407
Senast: Grazing
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 499
Senast: Elendil
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var jag för säkerhets skull uppe 9.45, då E (unge personen) från HV skulle komma 10.30 och hen har kommit 20-40 minuter tidigare...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka