Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Funderar på prova att ha boots på bakbenen för att se om det kan öka bakbensaktiviteten på lilla pållan...
Är det nån som har testat? Resultat?
Hur tunga ska de vara? D.v.s måste jag köpa nya eller räcker det med de vanliga gummi eller neopreneboots jag redan äger?
Jag hade det på min islänning i början då jag red henne då hennes tölt inte var helt okej. Det fungerade mkt bra och hjälpte henne att trampa under mer.
Lycka till!
/Frida
På Hööks har de ett par som väger 225 g. Har dock inte en blekaste aning om vad ett par vanliga gummiboots väger, så det är svårt för mig att avgöra om dessa är hysteriskt jättetunga, eller om det blir lagom.
(Och jag antar förresten att de väger 225g/styck? )
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning
Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.