R
Raderad medlem 94602
Har också undrat. Men det var i den raderade delen av tråden.Jag ställde samma fråga till @Ploki förut i tråden men fick inget svar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också undrat. Men det var i den raderade delen av tråden.Jag ställde samma fråga till @Ploki förut i tråden men fick inget svar.
Aha då är jag med!Har också undrat. Men det var i den raderade delen av tråden.
Absolut! Kul att vi fick se mer av hur bönderna faktiskt lever på sina gårdar, och att tjejerna involverades.Det som slår mig så här långt i programmet är att nu först fick vi se lite mer vardag, lite mer känslor. Kanske beror det på att varje frekvens hos varje bonde var längre. Upplever ni andra det likadant? Vi fick se "mer".
Absolut! Kul att vi fick se mer av hur bönderna faktiskt lever på sina gårdar, och att tjejerna involverades.
Kul att Pontus lät dem rida på terrängbanan. Känns som att han och Lisa ligger närmast en förälskelse efter dagens avsnitt. Lite synd om Annie dock som hela tiden hoppas på att få en chans, men aldrig riktigt får någon.
Marcus framställdes som mycket mer sympatisk i dagens program, tycker jag. Han tar mycket initiativ till att ta med tjejerna på tu man hand och har även givande samtal vid dessa tillfällen. Han verkar börja inse allvaret nu, att han faktiskt ska försöka hitta en framtida partner bland tjejerna och inte bara ha trevligt under några dagar.
Tyckte det var bra gjort at Stefan att tidigarelägga valet. Han verkade säker på sin sak och då är det vettigt att ge de tjejer han är mer intresserad av mer tid så att han kan välja rätt i slutändan.
Enligt tjejernas uttalanden på Daniels gård verkar han inte vara så diskret som han kanske tror vad gäller hans känslor till Alexandra. Synd att programmet slutade med en ordentlig cliffhanger, vill ju veta nu hur det kommer gå hos Daniel.
Det märks att det drar ihop sig nu. Nästa program verkar bjuda på en hel del.
Det var väl ok att skicka hem Marielle fast varför detta drama? Stefan har tyvärr sjunkit i ranking efter sitt överempatiska beteende.
Ida på Marcus gård är fantastisk. Hon är nästan lika het som min fru.
Även Madeleine är en riktig pärla. Men Daniel har nog rätt i att hon inte skulle vilja ha det liv han kan erbjuda.
Den där Karin måste ha skickat ett 10 år gammalt kort till Marcus. Hon såg allt annat än bra ut med sin mastodontnäsa och slitna hy. Sen har hon två barn dessutom. Marcus skickar hem henne nästa vecka. Han väljer givetvis Ida till slut om hon inte ger han nobben.
Det var väl ok att skicka hem Marielle fast varför detta drama? Stefan har tyvärr sjunkit i ranking efter sitt överempatiska beteende.
Ida på Marcus gård är fantastisk. Hon är nästan lika het som min fru.
Även Madeleine är en riktig pärla. Men Daniel har nog rätt i att hon inte skulle vilja ha det liv han kan erbjuda.
Den där Karin måste ha skickat ett 10 år gammalt kort till Marcus. Hon såg allt annat än bra ut med sin mastodontnäsa och slitna hy. Sen har hon två barn dessutom. Marcus skickar hem henne nästa vecka. Han väljer givetvis Ida till slut om hon inte ger han nobben.
Tänkte också den tanken. Vilken gentleman...han borde ha erbjudit henne sittJag blev lite full i skratt faktiskt när Marcus började prata om känslor iförd ett munskydd och med allt väsen och hödamm runtomkring Förresten, skulle han inte ha gett Isabell ett munskydd också???
Blev lite fundersam när Daniel började delegera ut arbetsorders till tjejerna för deras "slapparkväll". När han sen toppar det med att säga "Sån är jag. Jag är effektiv. Jag skulle göra lika dant vid barnkalas tex, styra upp det och vara effektiv..." börjar jag undra om det finns plats för någon annans sätt och åsikter i hans liv eller om han ska "styra upp" allt
Tjejerna kanske också hade lite de ville säga till om........
Om jag exempelvis hade ett barnkalas med sonens far och han började tala om för mig vad jag ska göra och hur jag ska göra det hade jag kvävt honom i tårtan.Jag hamnade i samma fundering. Att kunna delegera är en sak...men att "köra över" är något annat.
Blev lite fundersam när Daniel började delegera ut arbetsorders till tjejerna för deras "slapparkväll". När han sen toppar det med att säga "Sån är jag. Jag är effektiv. Jag skulle göra lika dant vid barnkalas tex, styra upp det och vara effektiv..." börjar jag undra om det finns plats för någon annans sätt och åsikter i hans liv eller om han ska "styra upp" allt
Tjejerna kanske också hade lite de ville säga till om........
Om jag exempelvis hade ett barnkalas med sonens far och han började tala om för mig vad jag ska göra och hur jag ska göra det hade jag kvävt honom i tårtan.
Familjelivet och fritiden ska väl vara kul? Inte effektiv. Effektiv är man på jobbet ect.
Jag läser aldrig där, tappar bara tron på mänskligheten och vill ta livet av mig.
Fast jag känner igen mig i det där. Det är inte så att det automatiskt blir tråkigt för att man är effektiv, men ibland kanske man inte tänker sig för att den andra personen inte tycker det är lika roligt som man själv gör (och han reflekterade över det själv, så det var ju bra ändå).Om jag exempelvis hade ett barnkalas med sonens far och han började tala om för mig vad jag ska göra och hur jag ska göra det hade jag kvävt honom i tårtan.
Familjelivet och fritiden ska väl vara kul? Inte effektiv. Effektiv är man på jobbet ect.