Nej, jag var inte ens med men blev inkallad för de behövde mina moderatorsuperpowers och då gick jag in character.OT varför har du bytt profilbild? Har du blivit käkad nu igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag var inte ens med men blev inkallad för de behövde mina moderatorsuperpowers och då gick jag in character.OT varför har du bytt profilbild? Har du blivit käkad nu igen
Jag var inte färdig ju...
För övrigt - om ni vill diskutera diskussionsteknik så skapa gärna en egen tråd på Om Bukefalos. För där är @Gunnar moderator.
Jag har gått och blivit lite larvig - jag ser fram emot onsdagar och Bönderna på kvällenSå! Onsdag idag, och alltså nytt avsnitt av Bonde.
Jag medJag har gått och blivit lite larvig - jag ser fram emot onsdagar och Bönderna på kvällen
och enligt Aftonbladet osar det sex hos Pontus.....Så! Onsdag idag, och alltså nytt avsnitt av Bonde.
Oj oj ojoch enligt Aftonbladet osar det sex hos Pontus.....
Jag har gått och blivit lite larvig - jag ser fram emot onsdagar och Bönderna på kvällen
Jag med! Utan tvekan veckans tv-höjdpunkt.
I vår lokala tidnings tv-bilaga står det att Pontus i alla fall kommer försöka sig på egentid med sina kandidater. Jag hoppas verkligen det lossnar lite för honom idag, och att han kan få ett bra snack med tjejerna.
Spoiler från samma bilaga, Stefan ska tydligen känna sig osäker på en av sina tjejer och vad han känner för henne (Marielle?), och hos Daniel ska tjejerna bli osams alternativt att en kommer vilja åka därifrån. Spontant känns det lite som att varken Daniel eller Kajsa egentligen tror på någon långvarig relation dem emellan, så frågan är om det i så fall är hon som tackar för sig och åker hem, eller om det är någon av de andra som "chockar"?
Läste det också! Intressant vändning med tanke på att vi inte har fått se något mer än tafatta kramar hittills. Längtar till kvällens avsnitt!och enligt Aftonbladet osar det sex hos Pontus.....
Med risk för att gå händelserna i förväg och dessutom ha helt fel, så tror jag inte att Kajsa har insett att Daniel inte är intresserad av henne öht. Att det inte var hon som åkte hem sist, var gissningsvis pga Martina som blev för utåtriktad mot Daniel och visade för starkt vad hon vill, att han var tvungen att skicka hem henne först, han kunde inte riskera att Martina tog första steget till en kyss.
Men det är min egen lilla teori, behöver ju inte alls stämma
Jag är med dig på det tåget. Min personliga reflektion är att Daniel egentligen hade tänkt skicka hem Kajsa först, för att de inte verkar klicka alls. Men sen blev Martina bara mer och mer närgången, och han kände säkert att hon ville så otroligt mycket mer än han. Då har han säkert tänkt att det är "bättre" att spara Kajsa en vecka till, som han kanske ändå någonstans tror och hoppas känner ungefär samma sak som han, medan det hade varit otroligt oschysst att låta Martina vara kvar en vecka till och inge falska förhoppningar när hon ändå skulle ryka vid nästa val sen.
Läste det också! Intressant vändning med tanke på att vi inte har fått se något mer än tafatta kramar hittills. Längtar till kvällens avsnitt!
Är det ovanligt bra i år?Jag har gått och blivit lite larvig - jag ser fram emot onsdagar och Bönderna på kvällen
Är det ovanligt bra i år?
Brukar egentligen inte se det men nu är jag fast!
Jag kommer inte ens ihåg vilka som var med förra året!Jag har sett alla säsongerna sen starten, och jag måste säga att förra året var ett rejält bottennapp. De valde ut fyra kandidater där två var under 30 och den tredje var väl typ 32 eller nått, så förutom en var alla väldigt lika i ålder och bara det kändes lite trist. Sen åkte tjejerna hem på eget bevåg på löpande band och om jag inte minns helt fel var det bara en bonde (han som var lite äldre) som faktiskt ordentligt valde bort en varje vecka.
I och med att årets bönder är om möjligt ännu mer tajta i ålder (Pontus yngst på 25, Daniel äldst på 38...) var jag ganska skeptisk till en början, men jag har blivit positivt överraskad. Förutom vissa delar som redan varit uppe på tapeten tillräckligt så känns det som om programmet tog ett steg tillbaka i den riktning det en gång varit jämfört med cirkusen i fjol.
Jag kommer inte ens ihåg vilka som var med förra året!