Jamen dåså! Då passar de ju ihop Jag gillade henne i början men fick uppfattningen att hon verkade lite lam sådärNej inte så mycket om vad som händer i programmet men jag känner Pia sen längre tillbaka och det är en tjej med skinn på näsan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen dåså! Då passar de ju ihop Jag gillade henne i början men fick uppfattningen att hon verkade lite lam sådärNej inte så mycket om vad som händer i programmet men jag känner Pia sen längre tillbaka och det är en tjej med skinn på näsan!
Sen tycker jag att Pontus lite orättvist får bära hundhuvudet ... Ingen av de andra bönderna har ju heller ta initiativ till att gå undan.
Puttar upp den här (sida fyra! ) och passar samtidigt på att gnälla över att det visas så lite vardag. Eller kommer det längre fram i serien? Jag har ju aldrig sett programmet förut, men hade tänkt mig lite mer djurskötsel än åka och handla mat eller hänga i köket.
Det är ganska lite vardag med, tyvärr. Vissa av tjejerna verkar ju tro att livet på landet med en bonde är glassigt så de hade nog behövt se livet lite mer. Men de brukar mata lite djur, köra lite traktor och sånt där små pill. Att det sen i verkligheten är vårbruk, skördar, höstbruk och vissa har även snöröjning utöver allt dagliga arbete med djuren är det nog inte alla tjejer som är insatta i
Det är väl på tiden att de visar lite mer av vad som händer hemma hos Marcus... titta på kor och bada var ju inte så "informativt" . Javisstja - ny tjej på ingång...Då är det dags ikväll igen, vad tror ni, vilka kommer att få vara kvar? Jag tycker att det är extra svårt att spekulera i årets omgång, eftersom det känns som om det bara är Stefan och hans tjejer som kommer att följa reglerna ...
Marcus kommer väl inte att få skicka hem någon idag, han väntade ju på en till? Och det är så många där, så svårt att säga. Man har inte fått se hur personkemin funkar med de som är där.
Daniel vill nog, som sagt, skicka hem alla utom Alexandra, och det kanske han får göra ikväll? Om han inte får göra detta, tror jag nog på att det blir Martina som får åka.
Alla Pontus tjejer kanske åker hem, p g a att de tycker att han inte visat intresse, men om Pontus får välja tror jag att han väljer Lisa, Anni och Cecilia. Eftersom Linnea var osäker på om hon ville stanna kvar.
Att det sen i verkligheten är vårbruk, skördar, höstbruk och vissa har även snöröjning utöver allt dagliga arbete med djuren är det nog inte alla tjejer som är insatta i
Jag får uppfattningen att Pontus och vissa av Stefans tjejer har klart för sig vad som gäller på en hästgård/bondgård, men jag tror inte att Daniels och absolut inte Marcus tjejer har klart för sig det.
Jag tycker att hon som tog Pontus åt sidan och talade klarspråk med han (Linnea?) är "värd" någon mognare kille... fast samtidigt så är det nog henne som han behöver...
Det var väl en av Marcus tjejer som i senaste avsnittet lyriskt pratade om hur fantastiskt det skulle vara att bo på landet? Om lugnet, tystnaden, och hur man skulle ligga i gräset och titta på himlen... Jag må aldrig ha bott på gård men jag har liksom en känsla av att det är ganska mycket mer arbete än så
Jag tycker ändå att Daniel är väldigt noga med att de vet att de skulle kunna tänka sig bo på gården redan från början, alltså med allt vad det innebär. Han är nog den enda som dragit upp det flera gånger (?).
I agree, det kan bli väldigt fel i ett förhållande. Men jag menade att han behöver nog någon som "sparkar igång" han, sen tror jag att han är blir mer självgående när han lär känna någon mer och blir lite mer "vuxen" i sitt sätt... men jag har ju ingen aningJa, fast samtidigt, man är oftast inte så självsäker när man är runt 25, och man har oftast inte riktigt koll på förhållanden: hur man vill ha det, vem man vill ha, vad man attraheras av ... Och jag tror att det blir fel när en person får "sparka igång" den andra hela tiden, vilket det kanske blir om Linnea och Pontus inleder någonting. Jag är dock, som sagt, inte så säker på att hon vill stanna kvar. Men ska bli spännande att se ...
Det var väl en av Marcus tjejer som i senaste avsnittet lyriskt pratade om hur fantastiskt det skulle vara att bo på landet? Om lugnet, tystnaden, och hur man skulle ligga i gräset och titta på himlen... Jag må aldrig ha bott på gård men jag har liksom en känsla av att det är ganska mycket mer arbete än så
Det vill till att man är självständig och gärna har ett intresse som tar tid.
Men då förstår jag inte varför hon plockar ögonbrynen så hårt. Hon får ett så menlöst utseende på det viset. Lite bäbis liksom.Nej inte så mycket om vad som händer i programmet men jag känner Pia sen längre tillbaka och det är en tjej med skinn på näsan!