Ja, just det. Tycker i och för sig de verkar passa bra ihop så får kanske satsa mina kort på henne .@Rhinos pontus sa väl att han kände nått för tjejen han gick iväg med (lisa?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, just det. Tycker i och för sig de verkar passa bra ihop så får kanske satsa mina kort på henne .@Rhinos pontus sa väl att han kände nått för tjejen han gick iväg med (lisa?)
Jag tror att det bara handlar om blyghet inför kameran... Hästtjej, och egen företagare och självständig som få!Pia är söt men verkar inte lika självständig som de andra två och pratar mest om Stefans muskler..
Tycker fortfarande illa om hon (Martina?) som drog blondinskämten i förra avsnittet. Burr, får inga bra känslor av henne. Håller på att kolla om avsnittet för jag missade bonden och hennes ensamsnack. Men jag hoppas att han inte ville ha henne
Dels att jag vill ha en älgfarm.Tankar om dagens program?
Dels att jag vill ha en älgfarm.
Dels att det är ett väldigt konstigt program egentligen. Försöker föreställa mig hur det skulle vara... En massa karlar som springer omkring här på gården och är i vägen och gör fel saker. Och så jag som försöker hålla irritationen inne inför både männen, produktionen och tv-kamerorna. Näe
Hur skulle ni göra om ni var en av bönderna?
Sitter du inne med inside information här ellerJag tror att det bara handlar om blyghet inför kameran... Hästtjej, och egen företagare och självständig som få!
Nej inte så mycket om vad som händer i programmet men jag känner Pia sen längre tillbaka och det är en tjej med skinn på näsan!Sitter du inne med inside information här eller
UT MED SPRÅKET
Jag tror faktiskt att Pia och Stefan passar varandra. Om man får gå efter första mötet så borde det bli Pia han väljer till slut .
Japp. En till ska få "chansen " att träffa charmören och om möjligt vinna hans hjärta..Ska det komma ytterligare en till efter 20-åringen som kom igår?
Hur i fridens namn ska han kunna hinna med att lära känna alla? Och känna vad som är vad?Japp. En till ska få "chansen " att träffa charmören och om möjligt vinna hans hjärta..
Det är nog inte så noga, viktigaste är väl andel beundrarinnor. Bekräftelsebehov de lux.Hur i fridens namn ska han kunna hinna med att lära känna alla? Och känna vad som är vad?
Ska det komma ytterligare en till efter 20-åringen som kom igår?
Hur i fridens namn ska han kunna hinna med att lära känna alla? Och känna vad som är vad?
Inte är det sex i alla fallLära känna? Nej nej han vet direkt om det är något att satsa på. Det gjorde han ju på slottet så det är väl samma grej nu
@rutans ja snart har han SJU tjejer under samma tak. Vem vet vad som händer då när lampan är släckt.
Jag är lite kär i Stefan tror jag så himla glad, trevlig och mån om tjejerna. Sen är han nog lite "kladdig" kanske, om man tror sneakpeaken från nästa program, men om det finns intresse mellan två personer kan det ju vara ok.Av risk för att låta som en gammal LP som hakat upp sig, men Stefan växer mer och mer för varje avsnitt i mina ögon. Kändes rätt väntat att han valde de tjejer som han gjorde, är betydligt mer osäker på hur fortsättningen blir där, men det känns som att det är något speciellt mellan honom och Pia, redan från speeddejtingen egentligen.