Är inte det här en rätt tråkig kommentar? Låt tjejen ha de ögonbrynen hon vill liksom..Men då förstår jag inte varför hon plockar ögonbrynen så hårt. Hon får ett så menlöst utseende på det viset. Lite bäbis liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte det här en rätt tråkig kommentar? Låt tjejen ha de ögonbrynen hon vill liksom..Men då förstår jag inte varför hon plockar ögonbrynen så hårt. Hon får ett så menlöst utseende på det viset. Lite bäbis liksom.
Är inte det här en rätt tråkig kommentar? Låt tjejen ha de ögonbrynen hon vill liksom..
Moahahahaha!! Vilket val han gjorde Daniel!!
Ja.. jag är nästan lite kär i LinneaJag vill bli kompis med Linnéa (så heter hon väl som lämnade idag?) från Pontus gård - hon verkar vara en så cool tjej (så då tänker jag att jag blir cool by association så att säga )
Smidighet verkar inte vara hans grej men alltså, ju mer jag ser av honom desto sämre upplever jag honom och hans attitydJag blir provocerad av Marcus...
"Det där gick ju bra "- när han skickat hem tre tjejer. De andra har åtminstone menat att det är jobbigt att välja bort. Och sedan ytterligare en till på väg
Seriöst? Så om man har skinn på näsan så behöver man inte göra något åt ögonbrynen? Varför hålla på och döma andra efter utseendet?Men då förstår jag inte varför hon plockar ögonbrynen så hårt. Hon får ett så menlöst utseende på det viset. Lite bäbis liksom.
Var det bara jag som noterade labyrinten hemma hos Daniel?
Labyrint??
* Jenny *
Alltså, Stefan och hans tjejer Dom växer hela tiden i mina ögon. Jag gillar Hanna bäst, tror jag..
Pontus verkar så himla härlig när han umgås med sina kompisar! Så synd att han tycker det är så jobbigt med tjejerna Han hade nog inte förväntat sig det. Och definitivt inte tjejerna heller.. När man såg honom i presentationsprogrammet tyckte jag att han verkade helgo, det fastnade ju uppenbarligen ( ) många för också. Men nu är det bara synd om honom..