Nakenchock med Sebastian. Skyl dig, karl. Eller skaffa åtminstone ett par snygga boxershorts, om det nu måste vara morgonklädsel inför kamerorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Peter, vad dålig framförhållning att inte se till att det finns tillräckligt med frukost.
I så fall är han förlåten, om det var så att han inte visste om att de skulle komma.@Sasse, som ginnies säger fick Peter en EU-kontroll samma morgon som damerna skulle komma, de visade det förra avsnittet och då verkade det som att han inte visste om det och att det var därför han inte hann förbereda så mycket.
Jag får ingen riktig kläm på det i år, brukar vara på det klara rätt tidigt vilka jag tycker att de ska välja. (Eftersom det här är Buke, märk väl, som jag tycker, sen kanske alla har sidor som inte alls kommer fram i tv och som gör att valen inte alls blir som man tror, men jag tycker att det är kul att gissa och se om man får rätt...) Sebastian är nog den enda jag känner mig "säker" på, och där tror jag som du, Anna. "Tyvärr" tror jag nog också att Peter kommer välja den rödhåriga dubbel-namns-tanten, men tror egentligen att någon av de andra hade passat honom bättre, så jag hoppas att jag har fel. (Eller att dubbel-namns-tanten framställs på ett sätt som hon egentligen inte är i tv...) Erik verkar inte ha några favoriter, känns som att det kan bli precis vem som helst där, och hos Jonathan tror jag nog på antingen Maria eller Ellen, om inte alla bestämmer sig för att åka därifrån, vilket jag hade gjort om jag var som de.
Jag fick inte intrycket av att han är säker på att de andra tjejerna ska stanna, och att han tror att det bara är han som väljer. Han var ju tvärtom rädd för att fler skulle åka. Den andra mörkhåriga tjejen (som inte är Anna) såg ju lite tveksam ut när han undrade om fler ville åka, så vi får väl se ...