hihihi, det får man inte :-( Men det slutar lyckligt :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hihihi, det får man inte :-( Men det slutar lyckligt :-)
Lär nog snart visa sig så till vida inte alla 4 gårdarna kommer ha en dag med ridlektioner
tja, det finns ju hästar på åtminstone två av gårdarna...Hästar inblandade alltså.. Jag tror jag vet vem det gäller
Vilken bonde tror du att det handlar om?tja, det finns ju hästar på åtminstone två av gårdarna...
Jo, men på vissa av gårdarna så visas hästarnas närvaro lite mer.Finns det inte hästar hos alla utom den äldre mannen?
Jag hade faktiskt missat hästarna i Pilås, men tack vare Hänt Extra (där han intervjuas i veckans nummer) vet jag nu bättre...Finns det inte hästar hos alla utom den äldre mannen?
Så då finns det hästar hos alla?Jag hade faktiskt missat hästarna i Pilås, men tack vare Hänt Extra (där han intervjuas i veckans nummer) vet jag nu bättre...
Såå, jag gissar att det är hos Peter som Djurjouren hållit ridlektioner
haha, nej det tror jag inte... Jag bara tramsar :PSå då finns det hästar hos alla?
Verkar som alla har hästar hemma. Även om stallet har verkat helt öde hos iaf Jonathan
Det är det inte, men det är väl inte så många hästar inne i själva stallet på sommaren, kanske.
Fast med tanke på hans uttalande så verkar han inte ha alla hästar i stallet
Tyvärr tycker jag att de har valt delvis fel bönder. Jag hade så gärna velat följa killen som var homo, han verkade så otroligt sympatisk, men han fick ju inte jättemånga brev. Och Eric är ju ung... Lite för ung kanske.Vad tycker ni om årets säsong egentligen? Jag tycker hela konceptet faller om friarna ska börja sticka hem, och det är första gången jag seriöst funderar på att faktiskt sluta kolla ...
Vad tycker ni om årets säsong egentligen? Jag tycker hela konceptet faller om friarna ska börja sticka hem, och det är första gången jag seriöst funderar på att faktiskt sluta kolla ...
På sätt och vis tycker jag det är rätt skönt att folk sticker hem om det inte känns rätt. Känns smått fånigt när fyra personer står och dreglar över en person som ska välja ut en av dom.